عسل عزیزم نفسمعسل عزیزم نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره
مهلاعزیزم نفسممهلاعزیزم نفسم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

تاتی تاتی عسلم

جوکهای گوگلی برای مامانای مهربون

1393/5/2 12:52
نویسنده : مامان عسل 
904 بازدید
اشتراک گذاری

مورد داشتیم دختره تو گوگل سرچ کرده : “غذا با تخم مرغ” گوگل جواب داده: متاسفم واسه اونی که میخواد تو رو بگیرهniniweblog.com !گوگل: من صاحب همه چیم. ویکی_پدیا: من همه چیو می‌دونم. فیسبوک: من همرو میشناسم. اینترنت: من نباشم شماها هیچین. برق: شرو ور نگین خواهشا niniweblog.comمیگن تو روز قیامت گوگل به حرف میاد و همه جست و جوها و عکسایی که سرچ کردی رو لو میده ... گفتم در جریان باشید niniweblog.com!

دیدین بعضیا وقتی می شینن رو صندلی چرمی بعد صدا میده، 
یه بار دیگه صداشودر میارن که بگن مال صندلی بوده؟!! 
فاجعه اونجاست که صداش دیگه در نیاد:(((((

لی لی شکلک!!!!

پسندها (8)

نظرات (5)

ساناز
2 مرداد 93 22:54
عزیزم لینک شدید
مامان عسل 
پاسخ
ممنون عزیزشماهم لینک شدید
بابا و مامان
4 مرداد 93 10:46
گلم سلام ممنون که به وب ما اومدینبا کمال میل لینک شدید
آریا و مامانی وبابایی
6 مرداد 93 10:00
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت... دوست عزیزم عید مبارک
مامان عسل 
پاسخ
سلام دوست خوبم عیدشماهم مبارک باشه معذرت اگه دیرجواب دادم عسلم مریض شدوقت نکردم
✿ مینا ✿
11 مرداد 93 17:34
جالب بودن
مامان عسل 
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامانی غزل جون
16 مرداد 93 12:47