عسل عزیزم نفسمعسل عزیزم نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
مهلاعزیزم نفسممهلاعزیزم نفسم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

تاتی تاتی عسلم

۲۷ماهگیت مبارک عسلم

1394/5/18 12:42
نویسنده : مامان عسل 
1,495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلی مامان..۲۷ماهگیت مبارک..این روزایه کم درگیراینم که شماروازجیش بگیرم..اماموفق نشدم شماهمکاری نمیکنی...جیش داری ولی وقتی روی توالت فرنگی میزارمت یابه دستشویی می برمت جیغ ودادمیکنی که من جیش ندارم خلاصه که نتونستم تابه الان موفق بشم..ایشالله که پست بعدی موفقیت دراین پروژه سنگییییییین باشه..این عکس هم وقتی داشتیم به خونه عمه میرفتیم ازت انداختم...

پسندها (10)

نظرات (13)

بابا و مامان
18 مرداد 94 16:41
عسل طلا 27 ماهگیت مبارک باشه دوست گلم انشاالله که پست بعدی موفق شده باشی
مامان عسل 
پاسخ
مرسییییی خاله جون ...ایشالله دوست جونیییی
عمه فروغ
18 مرداد 94 18:17
27 ماهگیت مبارک عسلیان شاا.. که مانا و پاینده باشی راستی برای از جیش گرفتن هم بهتره که اول داخل خونه با عروسک های عسل با لگن بازی کنید و بعد ازش بخواهید که روی لگن بشینی ان شاا.. که موفق باشید
مامان عسل 
پاسخ
مرسی عمه فروغ گل...آره این کارم کردم ولی زیادرغبت نشون نمیده بره روتوالت فرنگی بشینه..بازم ممنون
ترنم
19 مرداد 94 9:41
امیدوارم تو این پروژه هم موفق باشی
مامان عسل 
پاسخ
مرسی خاله جون منم امیدوارم..گل پسریوببووووووس ازطرفم
مامان لیلی
21 مرداد 94 0:06
ای جووووووووووون دلم من عاشق اون عکسش شدم....بهت هم گفتم عجب عکسی..... واااااااااااااااااااااای فاطمه جون چه اخمی کرده عسل...من خندم میگیره نگاهش میکنم.....عکسش 20....20
مامان عسل 
پاسخ
به این میگن شکارلحظه هاتااخم کردعکس انداختم...خودتم ۲۰عزیززززززم
مامان هانیه
21 مرداد 94 2:19
27 ماهگیت مبارک عسلی خاله
مامان عسل 
پاسخ
مرسییی خاله جونم لطف کردین بهمون سرزدین میبوسمتون
تبادل لينک رايگان
22 مرداد 94 19:30
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي
مامان لیلی
22 مرداد 94 22:32
وای که این پوشک عجب پروژه ی سختیه.... امیدوارم این پست بعدیت همین باشه فاطمه جونم
مامان عسل 
پاسخ
یه کم دارم بهش امیدوارمیشم بیشتراوقات توخونه بازه وپوشکش نمیکنم..فک کنم تایک ماهه دیگه خوب یادبگیره..وااای چشش نکنم امیدوارم البته
مامان لیلی
22 مرداد 94 22:33
این دو تا عکس عسل خانوم عجب عکسایی شده...یکی لبخند و یکی اخمممممممممم آخ آخ آخ
مامان عسل 
پاسخ
خخخخخخ آره خیلی باحال شده خودمم خوشم اومده بودازاخمش...فداااات ممنون ازمحبتت
مامان لیلی
22 مرداد 94 22:34
صبر ایوب میخواد فاطمه جونم برا پوشک گرفتن دخملی... خوب کاری کردی گذاشتی برا یه چند وقت دیگه...هم خودت هم عسل خانوم ما اذیت میشد ببوسش جیگر نازمو
مامان عسل 
پاسخ
آره لیلی جون ولی تنهاچیزی که ندارم همینه...توخیلی چیزها صبورباگذشتم...ولی برعکس توبعضی چیزاعجول..مثل خرید کردن خخخ
مامان منصوره
24 مرداد 94 12:44
عزیزم ٢٧ماهگیت مبارک.چه عکسایی...اخمتم قشنگه خاله جون.بوس برای عسل جون نازم
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم خاله جونمشمابه مالطف دارین
مامان جون
27 مرداد 94 7:19
27ماهگیت مبارک عسلک واااااای چه اخمیم کرده
مامان عسل 
پاسخ
مرسی خاله جونمخخخخ
نازنین
20 شهریور 94 20:31
سلام وبتون حرف نداره وهمچنین چه دخمل نازی دارید راستی خوش حال میشم به منم سر بزنید اگه اومدید وبم نظر بذارید که بدونم اومدید........... بازم ممنون
✿ ماMے jوטּ✿
10 مهر 94 17:53
ای جانم عســـــلـــــم فداااات.. اخم چقدربهت میااااد😀😡 آخه کجایین شما مامان جان دلم برای شما وعسلم تنگ شده 😘😚😘😚😔