عسل عزیزم نفسمعسل عزیزم نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
مهلاعزیزم نفسممهلاعزیزم نفسم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

تاتی تاتی عسلم

خداروشکربه خیرگذشت

1394/3/11 16:30
نویسنده : مامان عسل 
1,803 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترنازم فدای اون صورت ماهت بشم امروزداشتی بازی بدو بدومیکردی ازاونجایی که همیشه خطرناک میدویی پات به مبل گرفت وخوردی زمین سرت خوردبه نوک سنگ..اولش که بغلت کردم متوجه نشدم توبغلم آرومت کردم اما وقتی خواستم ببوسمت دیدم یه طرف صورتت پرخون شده ...نمیدونی مامان چه حالی شدطبق معمول اول دست وپاموگم کردم بعدباخودم هی میگفتم وای حالاچیکارکنم خداآخه چیشده وای حالاخونشوچه جوری بندبیارم ...سمیراجونواحدروبه روکمکم کردوشمابردیم دکترخداروشکرکه به خیرگذشت سرت کمی شکسته پانسمان شدی دوباره بایدببرمت دکترپانسمان عوض کنه..فدات بشم اصلاگریه نکردی قربونت بشم...به خیرگذشت***

پسندها (8)

نظرات (19)

مامان لیلی
11 خرداد 94 16:49
الاهی من فدات بشمممممممم عسل.... وای اومدم شوکه شدم... خداروشکر که بخیر گذشته عزیز دلم الاهی که همیشه سلامت باشی
مامان عسل 
پاسخ
خدانکنه خاله لیلی جونمخداروشکربه خیرگذشت ازبس که خطرناک میدوم چشمهام به پشتمه به جای اینکه جلومونگاه کنم.... ممنووووون می بوسمت خاله مهربونم
مامان لیلی
11 خرداد 94 16:52
آخ که منم هفته ی پیش ترسیدم از کار آنیتا...از رومیز کامپیوتر افتاد و سرش بدجور صدا خورد...مردم و زنده شدم....یه ربع بعدش انگار خوابش میومد...بردیمش دکتر....2ساعتی اونجا بودیم و زیر نظر دکتر...که بعد کلی کنکاش رو سر آنیتا....گفتن چیزیش نشده یعنی بچه ها با این کاراشون نصفه عمر میکنن مارو به خدا خدا ایشاا... همیشه محافظشون باشه
مامان عسل 
پاسخ
عزیززززم فداش بشم الهی سرخیلی حساسه من خیلی میترسم اگه بچه باسرزمین بخوره خیلی خطرناکه..خداحفظشون کنه ..خون که ببینم که هیچی هول میکنم
مامان لیلی
11 خرداد 94 16:53
الاهی من فدای اون خنده ی نازش با اون سر شکستت بشم
مامان عسل 
پاسخ
خدانکنه خاله جونم آره تازه تویه عکس ته حلقمم معلومه مامانی نذاشت تووبلاگ
مامان منصوره
11 خرداد 94 17:13
خدارو شکر بخیر گذشت.از دست بازی گوشیهای این بچها.هرچقدهم حواست بهشون باشه بازم به خودشون ضربه میزنن
مامان عسل 
پاسخ
ممنون خاله جون..ازدست بازیگوشیاشون هرچی بگم کم گفتم..
سما مامان فرشته ها
11 خرداد 94 18:26
سلام عسل جونم واااااااااااای الهی خاله فدات شه الهی برات بمیرم عزیز دل خاله نمیدونی چقدر ناراحت شدم به خیر گدشت گلم.... بووووووووووووس واسه فرشته کوچولو
مامان عسل 
پاسخ
خدانکنه خاله سمای عزیزم ممنون خداروشکرکه به خیرگذشت..دکترگفت خوب بوده که شکسته وخون اومده وگرنه خونریزی داخلی میشدزبونم لاااال
مریم مامان دونه برفی
12 خرداد 94 9:01
ای وااااااای عسلم خدا بد نده واقعا بچه ها موقع بازی خیلی خطرناک می شن امیر علی هم دیروز موقع توپ بازی پاش رفت روی توپ و با سر به زمین خورد و خیلی گریه کرد..من خیلی نگران شدم و ترسیدم چون معمولا برای هر چیزی گریه نمیکنه و هروقت که اشکش جاری میشه حتما درد داره.
مامان عسل 
پاسخ
ای جونم خاله به فداش عسل منم همینطوره الکی گریه نمیکنه هروقت گریه میکنه حتماخیلی دردش اومده....امیرعلی جونم مواظب باش خاله به فداااات
مریم مامان دونه برفی
12 خرداد 94 9:02
خدا بهتون رحم کرد راستش عکشو که دیدم خیلی ترسیدم ..خدارو شکر بخیر گذشت.
مامان عسل 
پاسخ
ممنون مریم جون خودمم ازاین اتفاق اولش خیلی شوکه شدم وقتی خون ودیدم..آخه ازخون میترسم مخصوصااینکه خونش بندهم نمیومدودست تنهابودم
ترنم
12 خرداد 94 9:33
آخی عزیزم خدا رو شکر بخیر گذشته بیشتر مواظب باش عسل جون
مامان عسل 
پاسخ
ممنون خاله جون چشم البته اگه یادم بمونه..
مامان ریحانه
12 خرداد 94 15:37
الهههههههههههی من فدای عسل نازم بشم چقدر خدا بهش رحم کرده حتما واسش صدقه بذار عزیزم ای جااااااااااااااانم ببین خوشگل خانوم با این حالش بازم لبخند رو لبشه خانوم کوچولوی خنده رو دوست دارم یه عالمه هر چی بگم بازم کمه
مامان عسل 
پاسخ
خدانکنه خاله جون مهربون آره بیشتراوقات میدم شایدبه همین خاطربه خیرگذشتآره خنده ازلبام کنارنمیرفت آخه مامانیم قربون صدقه ام میرفت منم دوست داشتم
عمه فروغ
12 خرداد 94 21:45
آخی عزیزمبلا به دور باشه عسلی بازم خدا رو شکر که اتفاق بدتری نیافتاد ان شاا.. همیشه تنت سالم باشه عزیزم
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم عمه فروغ گلخداروشکر
مامی جون
13 خرداد 94 12:54
الهی بمیرم عسلکمو چی شده ....عکساشو دیدم خیییلی ناراحت شدم آخی من خییییلی دوسش داااااررررم دوست عزیزم ...اانشالا همیشه سلامت باشی خوشکل خاله همراه خانواده محترمت
مامان عسل 
پاسخ
سلام خاله جونم خدانکنهخداروشکربه خیرگذشت خاله جون ممنونم ماهم شماونگارجون وخیلییییی دوستداریم فدااات
بابا و مامان
16 خرداد 94 11:02
خاک به سرم خاله جون بمیرم برات الهی الان چطوره مامان جون بلا دور باشه از سرت گلم
مامان عسل 
پاسخ
واای خدانکنه خاله جوونم الان که خداروشکرخوب خوب شده..من فدای توکه این قدرنسبت به مالطف داری..آریاجونموببوووس
مامان تیناو معینا
17 خرداد 94 9:40
عزییییییزم خدارو شکر بخیر گذشته انشاالله بلا همیشه ازت دور باشه خوشگل خانوم
مامان عسل 
پاسخ
مرسیییییی خاله جونم..ایشالله
مامان هستیا
23 خرداد 94 10:05
الهی بمیرم برات عزیز دلم خدا رو شکر بخیر گذشته خدا بلا رو ازت دور کنه خوشگلم
مامان عسل 
پاسخ
خدانکنه خاله جونم..خدابه خیرگذروند..ممنون..دلمون واستون تنگ شده بودکم پیداشدی خااااالهه
Mamani
25 خرداد 94 16:41
خداروشکربه خیرگذشت
مامان عسل 
پاسخ
خداروشکرخاله جون
سما مامان فرشته ها
27 خرداد 94 15:56
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزم چشم
مریم
11 تیر 94 13:22
انشاالله هر چه زودتر سرگل دخترمون خوب بشه فداش بشم که هیچی نگفته و آروم بوده....
مامان عسل 
پاسخ
آره عزیزم خوب شده خداروشکر...بازم ممنون مریم جون خدانکنه عزززیزززم...بوس واسه خاله مریم گل
مامان روشا
27 تیر 94 2:36
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم که گل دخترمون سرش شکسته این چند وقت شهرستان بودم نیومدم سربزنم الان دیدم خیلی بد بود بخصوص عکس اخریش که یه چوری نگاه کرده بود وای خدانکنه که دیگه هیچ وقت ناراحت بشی به هیچ دلیلی تبچه هانباید ناراحت بشن تو که دیگه عزیزدل مایی فدات شم
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزم ..خداروشکربه خیرگذشت ممنون که به فکربودی عزیز
بهار مامان برسام عسل
28 مهر 94 8:03
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای....خدا به خیر گذروند...... الهی بمیرم.............. انشاالله دیگه هیچ وقت این اتفاقا نیفته و دخمل نازمون همیشه سلامت باشه خیلی ناراحت شدم.....تو رو خدا هر روز براش به نیت بچه های مح پول بزار کنار و بعد بریز به حسابشون یا یه قلک محک بگیر و مخصوص خود دخملی توش پول بریز من خیلی وقته از روزی که فهمیدم صندوق های صدقات پیمانکاری هستن دیگه صندوق صدقات به هیچ وجه پول نمیریزم و هر حاجت و نیتی داشته باشم یا نذر نقدی یا صدقه و ... تویه قلک محک یا به حساب موسسه ی محک میریزم گلم روی ماه ناز گلمون رو ببوس خدا خودش همه ی نی نی های ناز و دوست داشتنی رو حفظ کنه الهی هیچ نی نی هیچ جای دنیا هیچ وقت خم به ابروش نیاد و همه ی نی نی های ناز همیشه سلامت باشن