عسل عزیزم نفسمعسل عزیزم نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
مهلاعزیزم نفسممهلاعزیزم نفسم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

تاتی تاتی عسلم

۲۳ ماهگیه عسلی

1394/1/20 8:32
نویسنده : مامان عسل 
1,823 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل خوشگلم عسلم..مامانیوببخش که دیربه دیروبلاگتوآپ میکنه این چندوقته که درگیررفت وآمدومهمونی بودیم بعدش هم که شمامریض شدی ..الان خوب شدی ولی کمی ضعیف شدی تصمیم دارم تاهواگرمترنشده ازشیربگیرمت ولی اگه بهت شیرندم خیلی گریه میکنی نمی دونم چیکارکنم علاقه ای هم به شیرپاستوریزه اصلانداری چیکااااااارکنم نمیدونم..چراازشیرگرفتن انقدربده..ازخدامیخوام کمکم کنه به شماهم صبروتحمل بده تابتونی به راحتی این مرحله روبگذرونی *** ازعیدبگم درکل خوب بودامیدوارم که تاآخرش هم خوب باشه این چندتاعکس هم گذاشتم که خونه عمه مهربونت رفته بودیم ازت گرفتم اونجادخمل خوبی بودی ولی گوشی ازدستت کنارنمیرفت ..عکس بعدی هم ازسیزده به درگرفتم خیلی فضای سبزدوستداری همینطورعلاقه زیادی هم به پرنده وحیوانات داری چنان ذوق میکنی که همه جلب توجه شمامیشن..فکرمیکنم این اخلاقت به بابایی رفته..این پست روباتاخیربرات گذاشتم ۲۳ ماهگیت هم مبارک عزیزم ایشالله قراره لباس برات تهیه کنم ببرمت آتلیه واسه تولد ۲ سالگیت..ایشالله..فعلابای دخترشیرینترازعسلم

پسندها (12)

نظرات (12)

سما مامان مرسانا و ارشيا
20 فروردین 94 8:44
سلام عزيزم اوخى خاله فدات شه مريض شده بودى واااى مامانى نزار بيشتر از اين ضعيف تر بشه عسل جونم برعكس منى من از حيوانات متنفرم ولى من سرسبزى رو خيلى دوس دارم به به چه عكسايى ايشالا هميشه لبات خندون باشه خوشگلم غم نبينى مامى مطلب گذاشتم نظر يادت نرهبوووووووووووووووووووس واسه دوتا خوشگلام
مامان عسل 
پاسخ
سلام سماجونم ممنون عزیزمچشم حتما..من خودم هم زیادعلاقه ای به حیوانات ندارم ولی فضای سبزوطبیعت وخیلی دوست دارم..چشم حتمامیام مرسانای عزیزوارشیاخوشگلموببوس
سما مامان مرسانا و ارشيا
20 فروردین 94 8:45
23ماهگى خوشگلم هم مبارك
مامان عسل 
پاسخ
ممنون خاله سمای عزیز
مامی آتریسا جون
20 فروردین 94 9:08
23 ماهگیت مبارک عسل خانومی چه جای سرسبزیه، خیلی خوشگله مامانی آره تا هوا گرمتر نشده از شیر بگیرین بهتره، آتریسای منم شیر گاو نمیخوره، فقط دنت میدم ایشالله شروع کنین یه صدقه هم واسش بذارین کنار و دعای توسل هم بخونین خیلی راحت جدا میشه
مامان عسل 
پاسخ
ممنون مامانی گلآره خیلی جای خوبی بود ولی یادم نبودکرم ضدآفتاب بزنم براش..صورت خوشگلش تادوروزقرمزبودجدی یعنی بادنت میشه یه کم بیشترراهنماییم کن روزی چندباربه آتریساجونم دنت میدی..منم امتهان کنم شایدجواب داد..فدات
مامان زهره
20 فروردین 94 9:28
سلام گلم چطوری نفس میبینم داره بهت خوش میگذزه امیدوارم خوشگلم همیشه سالم وسلامت باشید سال خوبی رو برات وهمینطور خانواده محترمت آرزومندم سال بر شما خوش
مامان عسل 
پاسخ
سلام مامان زهره جون ..آره میبینی چه قیافه ای گرفتممنم براتون سال خوب وخوشی روآرزومیکنم...
مامان لیلی
20 فروردین 94 11:00
سلام عزیزم...خوبی؟؟؟؟؟؟؟دخترای نازت چطورن؟؟؟؟؟؟؟؟ کجا بودی دلم کلی براتون تنگ شده بود...هرروز اومدم به وبت سر میزدم ولی خبری ازتون نبود
مامان عسل 
پاسخ
سلام لیلی جون خوبی فدای محبتت خوااااهرماخوبیم ایشالله که شماهم خوب باشین...ماهم دلمون براتون تنگیده بودآخه ماشماروخیلی دوست داریم دل به دل راه داره ...ممنون که بهمون سرمیزدی عشقم..آنیتای خوشگلمومحکم ببوس
مامان لیلی
20 فروردین 94 11:01
خداروشکر که عید و بهار بهتون خوش گذشته...ایشاا... تا آخر سال هم همینطور شاد باشید
مامان عسل 
پاسخ
ممنون لیلی جونمایشالله....
مامان لیلی
20 فروردین 94 11:02
23ماهگیت مبارک گل دخترم....ایشاا... میشه سلامت باشی فدات شمممممممم آخی چقدر سخته از شیر گرفتن بچه ها امیدوارم این مرحله رو هم به راحتی پشت سر بذاری عروسک خاله
مامان عسل 
پاسخ
مرسی خاله لیلی گل..خدانکنه جیگررررآاااای گفتی دارم دیواااااانه میشم فک کنم اینی منمواونم عسل..بایدتاهفت سالگی شیربدم
عمه فروغ
20 فروردین 94 20:09
23 ماهگیت مبارک عسل طلا ان شاا.. که همیشه زنده باشی ان شاا.. که بتونی با موفقیت مرحله از شیر گرفتن رو هم پشت سر بذاری
مامان عسل 
پاسخ
مرسی عمه فروغ جونمایشالله که زوداین مرحله تموم بشه
مامی آتریسا جون
22 فروردین 94 15:33
عزیزم، آتریسایی شیر گاو رو خیلی کم میخوره، شاید نصفه یه لیوان واسه تمام روز بخوره یا نخوره، واسه همین دنت رو امتحان کردم، که خوشبختانه از چند تا مزه ش خوشش اومد، موزی و زعفرونی رو میخوره... البته دیگه هوا گرم میشه و ماست هم میشه زیاد بدین... یا اینکه دوغ هم اگه بخوره خیلی خوبه مهم اینه که یکی از لبنیات خورده بشه حالا خیلی فرقی نمیکنه که چی باشه امتحان کنین حتما به یکی علاقه نشون میده
مامان عسل 
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون ازراهنماییت ولی علاقه ای نشون ندادفعلابادوغ وبستنی وهله هوله سرشوگرم کردم خداکمکم کنه زودترتمومبشهراحت شم
مامان جون
24 فروردین 94 3:01
23 ماهگیت مبارک باشه جیجل خاله..... آخی خدا نکنه هیچ بچه ای مریض بشه مخصوصا ایام عید واقعا که خیلی سخته,,,, ایشالله همیشه سالم سر حال باشین
مامان عسل 
پاسخ
ممنون خاله جونم..ممنون که درک میکنین
Mamani
10 اردیبهشت 94 10:42
۲۳ ماهگیت مبارک عزیزم
مامان عسل 
پاسخ
مرسی خاله جونم
مــــن
18 خرداد 94 13:09
از مهلا جون عکس نمیزاری
مامان عسل 
پاسخ
گذاشتم عزیزم ولی خوب این وبلاگ عسلیه