عسل عزیزم نفسمعسل عزیزم نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره
مهلاعزیزم نفسممهلاعزیزم نفسم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

تاتی تاتی عسلم

روزهای پایانی آخرسالودوست دارم

1393/12/11 9:46
نویسنده : مامان عسل 
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم ایشالله که هم خودتون هم دخمل پسلای خوشگلتون خوب باشین...به خاطرنظرهای گرمتون ازتون تشکرمیکنم قول میدم پیش تک تک دوستای نازنینم برم...شرمنده دخمل نازنینم به خاطردیرمطلب گذاشتنم این روزاهم ازلحاظ کاری وهم ازلحاظ فکری سرم شلوغ بودکمی هم تنبلی  که بهش اضافه کنی  میشه دلیل دیرآپ شدنم....خوب حالاازاین چندوقت برات مینویسم نباتم اول بگم که کارای عیدم تقریباتموم شدفقط خورده کاریاش مونده  وعوض کردن چندتاتیکه ازوسایل خونه اگه خدابخواد..باکمال بی حوصله گی کارای عیدوانجام دادم نمیدونم چراولی اصلاهیچ میلی به کارکردن نداشتم خلاصه تموم شدولی عشقم مامانی روزهای آخرسالودوستداره خرید..کاشتن سبزه..ماهی خریدن..چیدن هفتسین..چهارشنبه سوری ..همه اینامنوسرذوق میاره..چندروزپیش باشماوآجی مهلاوبابایی ومستانه جون رفتیم هفت تیربرای خریدمانتو..تمام مغازه هاروزیرپاگذاشتیم تابالاخره مامانی یه مانتوپسندکرد خلاصه یه مانتو وپالتومامانی وآجی مهلاخریدن..شماخیلی خسته شده بودی بعدرفتیم سعدی برای خریدکیف وکفش ..برای ناهاربه غذاخوری رفتیم وشماروتوی اتاق بازی گذاشتیم تاکمی بازی کنی ولی زیادخوشت نیومدبعدناهارهم یه سربه ونک زدیم وبعدهم برگشتیم خونه خیلی خسته شدیم پاهام دیگه نای راه رفتن نداشت البته کلی ازخریدامون مونده...این عکساروهم تواتاق بازی ازت انداختم اصلابرای عکس انداختن همکاری نکردی ببین

پسندها (16)

نظرات (32)

✿ مه آ سا✿
11 اسفند 93 14:11
عزیزم من خیلی وقته میایم تو پیشم نمیایچرا?
مامان عسل 
پاسخ
اومدم خاله به فداااااات
عمه فروغ
11 اسفند 93 15:08
سلام خسته نباشی عزیزم بخاطر خونه تکونی و کارهای خونه خدا قوت .خریدها هم مبارکتون باشه ان اشا.. به شادی بپوشید و سال خوبی رو شروع کنید.عسلی رو هم ببوس
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزم ای جووونم عمه فروغ خودم فدااات..مرسی عزیزم ..برای شماهم به همچنینچشم عزیزم
مامان ریحانه
11 اسفند 93 16:23
سلام عزززززززززززززیزم اول اینکه خواهر خوش به حالت خونه تکونیت تموم شد که بس خسته نباشید دارد این امر مهم و دوم مباااااااااااااارک باشه خواهر حالا چرا مانتو به سختی پیدا کردی دو تا گزینه میتونه باشه 1- شما بسیار سخت پسند هستی 2- شما مشکل سایز داری مثل بنده گزینه ی صحیح را تیک بزنید لطفا فدای تو دوست خوبم ببوووووووووووس مهلا و عسل نازو
مامان عسل 
پاسخ
سلااام ریحانه جونم فدااااات کلی ازکامنتت خندیدمممنونم عزیزم مشکل سایزالحمدلله ندارم اونم به خاطراینه که به عسلی شیرمیدم..امافک میکنم بایدگزینه دوم تیک بزنم..بدبختی اینه که واسه بچه هاهم بدپسندم..چهره همسری همیشه آخرخریداین مدلیهومنمرسیییی حتماشماهم گل دخملتوببووووووووس
مامان لیلی
11 اسفند 93 16:31
ای جان دلممممممممممممممم چه روز پرکاری بوووووووووووووووود...خسته نباشی عزیزم عسل جونمم که خوشش نیومد از این همه وسایل بازی مامانی مبارکت باشه.... برا عسل جون من چیزی نخریدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان عسل 
پاسخ
سلاااام لیلی جووووونم خوبی عزیزم فداااات آنیتای خوشگلموببوووسمرسیییی عزیزم..آره والله گیرداده بودبه یه توپ..انگارکه بچه ام تاحالاتوپ ندیده بودنه لیلی جونم هنوزبراش خریدنکردم ایشالله چندروزدیگه
مامان لیلی
11 اسفند 93 16:31
ممنون که اومدی برا رای دادن آنیتا
مامان عسل 
پاسخ
خواهش میکنم خاله به فدااااااش
setareh
11 اسفند 93 19:06
سلام عزیزم .. خسته نباشی عزیز دلم .. خرید های نو مبارک گلم .. انشاالله به سلامتی ..
مامان عسل 
پاسخ
سلاااام ستاره جوووونم خوبی جیگرررررمرسی عزیزدلم...فدااااات
مامی آتریسا جون
12 اسفند 93 9:29
سلام مامانی حسابی، خسته نباشی عسلکم خسته بوده، دوست نداشته عکس بگیره خب خرید های جدید مبارک باشه مهلایی
مامان عسل 
پاسخ
سلام مامی آتریسایی جون خوبی ...ممنونم عزیزمآره دقیقاهمینطوربوده بچه ام خیلی خسته شده بود..مرسی عزززززیییززززم
آریا، مامانی و بابایی
12 اسفند 93 12:49
خسته نباشید گلم خدارو شکر که کارات تموم شد منو بگو کلی کار ریخته رو سرم نمیدونم از کجا شروع کنم راستی لباسهای عیدتون هم مبارک انشاالله به سلامتی بپوشین .منم عاشق لحظات آخر سالم چقدر زود این سال هم گذشت عید شمام پیشاپیش مبارک
مامان عسل 
پاسخ
مررررسییی عزززیزززز..خداروشکربالاخره تموم شد..حالافقط کم کم خورده کاریاروانجام میدم ..آره خیلی زودتموووم شد..عیدشماهم پیشاپیش مباااارک جیگرررر
اعظم
12 اسفند 93 15:11
سلام عزیزم آفرین به تو کارها تموم شد خریدها هم مبارکت باشه عزیزم اناا.. ب شادی استفاده کنی خریدهای عسل جون هم بقیه روزهای موندتو پر میکنه
مامان عسل 
پاسخ
سلاااام جیگرر..مرسییییممنونم عزیزم آره خریدکردنوخیلی دوست دارررررم مخصوصاماله بچه ها
مامی جون
12 اسفند 93 22:12
سلام عزیزم خوبین عسل جووونمم چطوره خوش به حالتون تو ایران هستین...حال وهوایی عید تو ایرانو خیلی دوست دارم
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزم فداتبشم ممنونم عسلم خوبه شماچطورین..ایشالله که همگی خوبینآره واقعامنم خیلی دوست دارم کاشکی شماهم اینجابودین پیش ما
Mamani
13 اسفند 93 12:06
سلام مامانی خریداتون مبارک به سلامتی بپوشین
مامان عسل 
پاسخ
سلام مرسی عزیزم
Mamani
13 اسفند 93 12:07
پیشاپیش عیدتون هم مبارک باشه
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم پیشاپیش عیدشماهم مبارک باشه
مامان لیلی
13 اسفند 93 16:11
عزیزمی دوستم..... ممنونم بابت مهربونیت
مامان عسل 
پاسخ
قربوووووونت..جیگررررر
♥ایدا♥
13 اسفند 93 20:29
فدای این دختر خوشگل من اپم خوش حال میشم پیشم بیایی
مامان هستیا
14 اسفند 93 7:34
سلام خانمی خسته نباشید خوبه شما خونه تکونیتونو تموم کردید ولی من هنوز نتونستم تموم کنم کلی کار دارم با هستیا هم اصلا کارها پیش نمیرهخریدهاتون هم مبارکتون باشه انشالله به خوشی و سلامتی ازشون استفاده کنید. عسل جونو ببوسید
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم مامانی گل..آره راستش منم به هوای عسل زودشروع کردم چون نمیزاره به کارم برسم ایشالله به زودی تموم میشه نگران نباش...ممنون عزیزم چشم حتما شماهم هستیاجونموببوس جیگرشو
مامان فاطمه
14 اسفند 93 22:32
سلام مامانی ما پیشتون نیایم شما به ما سر نمیذنی گلم:خوبین دخترای گلت خوب هستنلباسای نو هم مبارکتون باشه ...بازم عسل جون حوصله خرید داره باران که اصلا همکاری نمیکنه... حتی برای خونه تکونی کاری نکردم.... داشت رانندگی میکرد نمیتونست شما رو نگاه کنه
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزدلم شرمنده فداتشم باورکن سرم یه کم شلوغ بودولی حتماجبران میکنم ممنونم عزیزم آره آخه بیرون خیلی دوست دارهفک کنم بایدشروع کنی چه رانندگیییییی هم میکنه
✿ مه آ سا✿
16 اسفند 93 3:08
بازم ناراحتم چرا بهم سر نمیزنی من که همیشه میام پیشت
مامان عسل 
پاسخ
عزیزم منم اومدم دیگهههه..باشه میام
setareh
16 اسفند 93 9:52
خصوصی
ترنم
16 اسفند 93 11:52
سلام مبارکه خریداتون./... خونه تکونی هم بسلامتی ..... من که هنوز هیچ کاری نکردم آخر سال خوبی داشته باشین
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزدلم..ممنون فدات بالاخره انجام میشه..ایشالله برای شماهم همینطورباشه پسری خوشگلتوببوس
مامان لیلی
16 اسفند 93 15:46
عزیزم رمزمو به خاطر اینکه 2 نفری نمیدونم چطور پیدا کردن عوض کردن....تو خصوصی برات گذاشتم
مامان عسل 
پاسخ
باشه عزیزم..ممنون
♥ نیکتا ♥
16 اسفند 93 15:55
قربون اون خوشگل خانم بشم منوبتون خیلی عالیههههه.....
مامان عسل 
پاسخ
خدانکنه ممنون ازمحبتی که دارین
♥ نیکتا ♥
16 اسفند 93 15:55
سلام مامانی عسل جونی به منم سر بزنید خوشحال میشم
مامان عسل 
پاسخ
چشم عزیزم
مامان آنیسا
17 اسفند 93 10:42
منم عاشق اسفند و روزای آخر سالم یه جورایی جنب و جوش مردم بیشتر میشه انگار همه چیز در حال نو شدنه
مامان عسل 
پاسخ
آره عزیزم دقیقا..امیدوارم همه بادلخوشی به پیشوازسال نوبرن
سما مامان مرسانا
17 اسفند 93 14:58
سلام عزيز دلم فداى شيرين زبونى هاى عسلى خسته نباشى خانومى ديگه به ما سرنميزنى مامان عسل جون عزيزم يه عالمه عكس از ارشيا گذاشتم خوشحال ميشم بياى ببينى نظر يادت نره
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزدلم باورکن دلم میخوادحتمامیام ..ممنون عزیزم بچه های گلتوببوس حتمامیام فقط یه کم سرم خلوت بشه فداتون
✿ مه آ سا✿
18 اسفند 93 17:34
قربون عسل خانمی چرا پ نمیشی بیای پیشم خوشحال میشم
مامان عسل 
پاسخ
یه کم درگیرکارم حتمامیام..آپ هم میشم
مامی آتریسا جون
21 اسفند 93 16:44
عزیزم سلام تقویم آتریسایی آماده شده
مامان عسل 
پاسخ
وااای فداش حتمامیام میبینم خوشگلمو
خاله مریم
23 اسفند 93 17:45
سلام دوست عزیزم ومامانی مهربون پیشاپیش سال نو شما و خانواده ی مهربونتون مبارک ایشالا که سال خوب و خوش و پر خیر و برکتی پیش روتون باشه خریداتونم مبارک ایشالا به خوشی بپوشین
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزم ممنون ایشالله برای شماهم سال خوبی باشه منم پیشاپیش بهتون تبریک میگم
✿ مه آ سا✿
23 اسفند 93 23:06
سلام عزیزم دوباره ازت خیلی خیلی ناراحتم چرا نمیای پیشم من آپممممممممم
مامان عسل 
پاسخ
میام فدات میام ناراحت نباش
مامان عسل
24 اسفند 93 16:44
سلام. وبلاگتون به دل میشینه. خصوصا چهره دخمل بانمکتون. ماشالله هزار ماشاله. منم یه پسر دارم تو سن و سال دختر شما. خوشحال میشم به ما سربزنید و از نظراتتون استفاده کنم
مامان عسل 
پاسخ
سلام ممنون عزیزم حتمامیام خداپسری گلتوبهت ببخشه
مامان طاها و رها
25 اسفند 93 8:24
یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد. سالی پر از مهر خداوند باتون آرزومندم
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزم چه متن زیبایی..خوشحالم کردی منم برای شماوخانواده گلتون آرزوی بهترینهارودارم فداتون..دخمل گل وپسرنازنینتونوازطرفم ببوسین..
مامان الهام
25 اسفند 93 15:24
سوختن غمهایتان را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک
مامان عسل 
پاسخ
سلام الهام جونم ممنون که به یادمون بودی خیلی وقته که بهتون سرنزدم شرمنده ..سلنای خوشگلموببوس ازخدابهترینهاروبراتون آرزومیکنم شادوسلامت درکنارهم باشین همیشه
✿ مه آ سا✿
26 اسفند 93 13:19
گلم عسل جون چطوره ایشاالله خوب باشه خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم بیای پیشم و برام نظر بدی
مامان عسل 
پاسخ
ممنون عزیزم میام پیشت گلم فدات