عسل عزیزم نفسمعسل عزیزم نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مهلاعزیزم نفسممهلاعزیزم نفسم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه سن داره

تاتی تاتی عسلم

خرابکاری یاشیرین کاری؟؟؟

1393/11/6 21:49
نویسنده : مامان عسل 
2,565 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گلم ودخمل وپسلای خوشگلتون ایشالله که همتون خوبین...ایشالله...تواین پست میخوام ازخرابکاری عسلی بگم این خرابکاری موجب شدمن این شکلی گریهگریهوعسل این شکلیخنده.بشه* آره عزیزم ازاین خرابکاریازیادمیکنی تمام لوازم آرایش مامانیویاشیکوندی یاخراب کردی ..یه دفعه هم رژمامانیوگرفته بودی وبه تمام لب ولوچه خوشگلت کشیده بودی تااونجاکه جاداشت وقتی یک دفعه برگشتی وصورتتودیدم وحشت کردم...عکسای دیگه هم که گذاشتم بدونه شرحه خودتون ببینین خنده

پسندها (18)

نظرات (63)

عفت
6 بهمن 93 22:13
نازی نظر بدین به ما...../دخملتون عسله////بوسسسسسسسس
مامان عسل 
پاسخ
مرسی عزیزم چشم
مامان ریحانه
6 بهمن 93 23:45
عزیزم میگم این پده رو با موچین اینجوری کرده اگه اینطوره که آخره خلاقیته ببوس روی ماه این خرابکارو
مامان عسل 
پاسخ
آره ریحانه جون میبینی توروخدا..اگه کیف آرایشموبهش ندم جیغش میره تاآسمون یه لحظه غفلت وبعدهم که میبینی جالب اینجاست که ازعصبانیت خنده وگریه روباهم انجام میدادم ..باورکن تمام لوازموعکس بگیرم یه جاشون بیچاره هازخم وزیله
عمه فروغ
7 بهمن 93 0:27
عزیزم ببین کجا رفته نشسته خاله جون دیگه جایی برای نشستن پیدا نکردی
مامان عسل 
پاسخ
همینوبگونمیدونم چه لذتی داره خیلی دوست داره بره توی کارتون بعدماازیه گوشه نگاش کنیم بگیم سلاااام عسلی واونم ازخنده غش کنه
مامان مهرسا
7 بهمن 93 9:27
وای چه دخمل ناز و خوشگلی خدا حفظش کنه حتما براش اسفند دود کنید من مامان مهرسا هستم خوشحال می شم به ما هم سر بزنی
مامان عسل 
پاسخ
سلام مریم جون ازت ممنونم که بهم‌سرزدی افتخاردادی گلم به وبت هم اومدم ولی هرکاری کردم نتونستم برات نظربزارم یه وقت فک نکنی بی معرفتیمااا..نمی دونم چرانمیتونم توبلاگفانظربزارم یعنی برام کدامنیتی بازنمیشه خلاصه شرمنده شدم اگه تونستی دلیلشوبفهمی راهنماییم کن ..راستی ماشالله دخمل نازی داری خداحفظش کنه ازراه دورمی بوسمش
مامان آنیسا
7 بهمن 93 9:30
Mamani
7 بهمن 93 11:39
فدای عسلک بشم ..ای شیطون بلا
مامان عسل 
پاسخ
خدانکنه عزیزم
Mamani
7 بهمن 93 11:40
ترنم
7 بهمن 93 14:27
ای شیطون بلا ببین پنکک بی نوا رو چه ریختیش کرده واقعا شیطونه ها
مامان عسل 
پاسخ
مبینی چیکارکرده ترنم جون اتفاقاتنها پنککی بود که ازش راضی بودم ولی نمی دونم چرااول دیدم این کاروکرده خنده ام گرفت بعدعصبااااانی
ترنم
7 بهمن 93 14:30
منم رمز میخوام پلیز
مامان عسل 
پاسخ
چشم فداااات الان میام پیشت
مامی جون
7 بهمن 93 17:21
سلام عزیزم ......فدایی این شیرین کاری وخرابکاریهاش درعوضش جیگریه واسه خودش خوشکل خاله. ببینید اون 2تا لپ خوشکلشو ازطرف من ی ماچ ابداربکنین خییییییلی دوسش داررررم و دوست دارم ببینمتون مخصوصن عسلس رو امیدوارم هر جاکه هستین خوب وخوش وخرم باشین عزیزمممم
مامان عسل 
پاسخ
سلاااام فداتشم الهی شماخیلی لطف ومحبت دارین ازتون ممنونم ماهم شماوگل دخترتونوخیلی دوست داریم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم دخمل نازتوازطرفم محکم ببوس فداااااتون
مه آ سا
7 بهمن 93 22:49
عزیزم بیا پیشم خیلی خوشحال میشم و نظریادت نره
مامان عسل 
پاسخ
سلااام عزیزدل چشم حتمامیام گلمنظرهم میدیم
مامان مهدیس
8 بهمن 93 0:02
عزیزم دختره ناز و شیطونی داری خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.
مامان عسل 
پاسخ
خوشحال میشم گلم باافتخارلینک شدیفداااات
مه آ سا
8 بهمن 93 0:39
الان دوباره بازم بیا پیشم لطفا و نظر بدید
مامان عسل 
پاسخ
اومدم جیگررر..به روی چشم
مامان عليرضا
8 بهمن 93 0:44
سلام دوستم گلم. قربون این دختر نازنین برم من با این شیطنتاش.این بچه ها شیطنت نکنن بزرگ نمیشن که.هر چند منم حال و روزم مثل خودته و گاهی اوقات از سر شیطنت های علیرضا فقط میخوام گریه کنم.ولی خیلی زود پشیمون میشم و دلم به حالش میسوزه و کلی میچلونمش و خودمم باهاش به شیطنتاش ادامه میدم تا اعصابم راحت تر باشه. ببوس عسل جون رو
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزدل خوبی فداتشم..خدانکنه جیگرررم آره واقعااتفاقامنم شیطنتاشودوست دارم یه وقتایی خودمم میمونم که چرادعواش نمیکنم ..دوست گلم ممنون که بهم سرزدی خوشحالم کردی علیرضاجونموازطرفم محکم ببوسش..
اعظم
8 بهمن 93 12:45
آخی عزیزم از الان حسابی به لوازم آرایش علاقه داره .بعدا با هم سر استفاده دعواتون میشه ماشاا.. بچه باهوشیه و شیطونی نشونه هوش زیاد بچه هاش این دوران میگذره عزیزم و خاطرات قشنگش بعدا کلی شادت میکنه
مامان عسل 
پاسخ
سلام اعظم جونم خوبی عشقم نی نیت چطورهآره والله فعلابااون یکی دعواداریم دیگه اینم بیادوسط چه شود..اگه این طورباشه فک کنم عسل خیلی باهوشه..البته خداروشکربچه ایه که قابل کنترله وفقط خونه خودمون بیشترشیطنت داره..بیشترین خرابکاریش خطخطی رودیواره ..البته بعدهاشایدخودت هم بااین مشکل مواجه بشی
مه آ سا
8 بهمن 93 13:21
مرسی عزیزم که اومدی پیشم بازم خوشحال میشم بیای پیشم
مامان عسل 
پاسخ
سلام مه آسای گل ودوست داشتنی..حتمامیام عزیزم
مه آ سا
8 بهمن 93 13:21
عزیزم اگه میشه رمز عکس های مهلا جونو بدید؟
مامان عسل 
پاسخ
میام پیشت برات توخصوصی رمزومیزارم
♥ایدا♥
8 بهمن 93 16:23
چه دختر خوشگلی الهی فداش بشم رمز میدی خاله جون بیاد به منم سر بزنید اپم
مامان عسل 
پاسخ
مرسی عزیزم..چشم حتمامیام پیشت
✿نسیم✿
8 بهمن 93 16:33
ای جوووون خیلی باحال بود
مه آ سا
8 بهمن 93 17:17
عزیزم میگه رمز اشتباهه خب حالا عزیزم بیا پیشم
مامان عسل 
پاسخ
باشه الان میام پیشت
مه آ سا
8 بهمن 93 21:08
عزیز دلم اشکال نداره کی میای پیشم با تبادل لینک موافقی?
مامان عسل 
پاسخ
لینکت کردم جیگرررم..میخوای کلاپیشت باشم
مامان لیلی
8 بهمن 93 23:59
اووووووووووووووووووووووووف چه خرابکاری
مامان عسل 
پاسخ
آره ببین لیلی جون تااونجاکه جاداشت موچینوفروکرده ...
مامان لیلی
9 بهمن 93 0:00
ای جون دلممممممممممممم...عاشق چشماشونم بعد این خرابکاری... دیدی چطور مظلومانه به ما نگاه میکنن.... ببوس گل دختری رو
مامان عسل 
پاسخ
آی گفتی شماهم آنیتای خوشگلموببوس
مه آ سا
9 بهمن 93 0:06
مرسی عزیزم بابت نظرات خوبت منم شما رو لینک کردم
مامان عسل 
پاسخ
خواهش میکنم عزیزمممنون
مامان عليرضا
9 بهمن 93 0:49
دوستم میشه رمز عکسای مهلا جون رو به منم بدی
مامان عسل 
پاسخ
چراکه نه دوست گلم..میام برات میزارم
مامان جون
9 بهمن 93 3:32
خخخخخخخخخخخخخ
سما مامان مرسانا
9 بهمن 93 14:31
سلام عسلى وااااى چه خرابكارى كردى خانومى الهى فداش بشم مواظب خودتون باشيد بووووووووووس
مامان عسل 
پاسخ
سلام سماجونم ..خدانکنه عزیزم شماهم ارشیاومرسانای عزیزوببوس
مامی آتریسا جون
9 بهمن 93 16:04
عسلی شیطون مامانی منم رمز میخوام
مامان عسل 
پاسخ
سلااااام عزیزدلم چشم فداتشم الان میام پیشت
مامان راحله
9 بهمن 93 16:48
ای دخملی شیطون
مامان عسل 
پاسخ
ممنون که بهمون سرزدی خاله جونی
♥ایدا♥
9 بهمن 93 18:02
سلام خاله جون کوچلوی دوست داشنیتو ببوس من اپم با عکسم بهم سر بزن
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزدلم فداتشم شرمنده دیرشدحتمامیام پیشت جیگرخاله
سما مامان مرسانا
10 بهمن 93 10:23
عزيزم به منم رمز بدين لطفا
مامان عسل 
پاسخ
چشم عزیزم میام پیشت
مامان اعظم
10 بهمن 93 10:56
سلام عزیزم قربون عسلی جون و کارای عسلیش عکس دومی برام باز نشد گلم مواظب خودتون باشین
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزم خوبی شماممنونم که بهمون سرزدی دخمل وپسلی نازتوببوسآخه بعضی ازعکسای آپلودشده پاک شده واسه همین بازنمیشه
مامان اعظم
10 بهمن 93 10:57
دوست داشتم که عکسای مهلا جونم رو ببینم. اگر می تونی لطفا رمز پست قبلی
مامان عسل 
پاسخ
فداتشم عکسابازنمیشه توکامنت قبلیم هم گفتم چون توقسمت مدیریت عکسای آپلودشده پاک شده ..عکسابازنمیشن فداتشم شرمنده گلم
♥ایدا♥
10 بهمن 93 11:01
سلام خاله جون ممنون که به وبلاگم سر زدی خوش حالم کردین دوستون دارم یک عالمه
مامان عسل 
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم ماهم شمارودوست دارین
✿ مه آ سا✿
10 بهمن 93 13:19
مرسی عزیزم که اومدی پیشم بازم بیای خوشحال میشم
مامان عسل 
پاسخ
خواهش میکنم چشم گلم
✿ مه آ سا✿
11 بهمن 93 0:24
عزیزم لطفا برو به وب خواهرم و اگه میشه تولدش رو تبریک بگید دوست دارم با کلی نظر سورپرایز بشه و اگر بیاین به وبم توی لینک هام خواهرم هست نوشته خواهر جون
مامان عسل 
پاسخ
چشم حتما
مامان مهدیس
11 بهمن 93 0:51
مرسی عزیزم اومدی پیشم.
مامان عسل 
پاسخ
خواهش میکنم
✿ مه آ سا✿
11 بهمن 93 0:54
مرســی عزیزم که رفتی تولد خواهرمو تبریک گفتی
مامان عسل 
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم کاری نکردم..
مامان هستیا
11 بهمن 93 11:01
سلام عزیزم فدات شم با این خرابکاریهات مامانی تا می تونی دور از دسترس بزارشون
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزم خدانکنهچشم
مامان و بابا
11 بهمن 93 23:15
امان از شیطنت شما بچه ها،عسل جونم مثل عسل شیرینی بوس بوس ♥♥
مامان عسل 
پاسخ
مرسی خاله جونم
setareh
12 بهمن 93 23:51
عجب دخمل شیطونی ماشاالله ..
سما مامان مرسانا و ارشيا
13 بهمن 93 14:13
سلام عزيززززم به من رمز عكس هاى مهلا جووووووون رو ندادى؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
مامان عسل 
پاسخ
سلام سماجونم عزیزم عکسابازنمیشه فداتشم ...میام برات رمزومیزارم خودت ببین تاباورت بشه فک کنم به خاطراینه که ازقسمت عکسای آپلودشده پاک شده به خاطرحجم بالای عکساسختمه دوباره آپلودکنم
مامی جون
13 بهمن 93 17:15
سلام خاله جون مااا اومدیم بایه آپ جدید بیایید وبمون منتظرنظرات زیباتون هستیم
مامان عسل 
پاسخ
سلام عشقمین فداتون بشم حتمامیام دوست عزیییزم
setareh
13 بهمن 93 19:13
برو خصوصی
مامان عسل 
پاسخ
بازنمیشههههه
مامان مانی
13 بهمن 93 19:51
عزیزم شاد باشی
مامان عسل 
پاسخ
مرسی عزیزم بازم پیشمون بیا
مامان روشا
14 بهمن 93 21:50
خیلی ماهیییییییییییییی عسلکم خوشکل خانم منم لمز میخوام خاله ولی ندالم ؟
مامان عسل 
پاسخ
مرسی عزیزم نظرلطفتونه..عزیزم میام بهت رمزومیدم ولی فقط یکی ازعکسابازمیشه
✿ مه آ سا✿
14 بهمن 93 21:54
عزیزم خیلی ناراحت شدم لطفا بیا پیم چند وقته نمیای پیشم خیلی ناراحت شدم میدونم شما نی نی کوچول دارید سرتون خیلی گرمه اما من خیلی خوشحال میشم بیاین پیشم
مامان عسل 
پاسخ
سلام مه آسای خوشگلم..خاله به فدات میام عزیزم..ناراحت نباش عشقم دیروزودداره ولی سوخت وسوزنداره به خدایه کم سرم به خونه تکونی گرمه فدات حتمامیام نظرهم میدم بوووووووس
✿ مه آ سا✿
14 بهمن 93 22:36
عزیزم من آپم لطفا بیا پیشم و برام نظر بده لطفا من امیدم تنها بهع شماس
مامان عسل 
پاسخ
عزیزدلمی اینجوری نگوفداتشم اومدم ولی نت خرابه نظرموارسال نکرد...نگران نباش عزیزم بازم میام نظرهم میدم اونم چندتا..می بوسمت
nira
15 بهمن 93 0:34
خراب کاریاش هم شیرینه مثل خودش البته تا جایی که خدای نکرده به خودش صدمه نزنه خصوصی
مامان عسل 
پاسخ
سلام نیراجونم عزیزم خوبی سوشیانسم چطوره ..عشقمین به خدادلم براتون خیلی تنگیده ..شرمنده ام بهتون کم سرمیزنم یه کمی سرم شلوغه زرنگ شدم امسال دارم زودخونه تکونی میکنم به خودش که خداروهزارمرتبه شکرنه..ولی به لوازم آرایش وبقیه وسایلاخیلی صدمه زدهالبته فدای یه تارموهاشبازم پیشمون بیاگلم...
مامان عليرضا
15 بهمن 93 1:44
دوستم سلام هر چی رمزی که بهم دادی رو میزنم تو پست مهلا نمیره.حتی کپی هم کردم باز نشد. لطفا دوباره برام ارسال کن
مامان عسل 
پاسخ
سلام الهام جون اومدم پیشت دوباره برات رمزمیزارم
✿ مه آ سا✿
15 بهمن 93 15:32
مرسی عزیزم که بهم سزر زدی خیلی خوشحال شدم هر وقت تونستی دوباره بیا
مامان عسل 
پاسخ
خواهش میکنم عزیزدل
ایدا
15 بهمن 93 17:05
تورو خدا عکسای خوشگله دوست داشتنی رو زودتر بذارید به منم سر بزنید اپم
مامان عسل 
پاسخ
چشم عزیزدل ایشالله فردایاپس فردامیزارم گل دوست داشتنی
ایدا
15 بهمن 93 17:05
قربون این خوشگله بشم به منم سر بزنید اپم
مامان عسل 
پاسخ
خدانکنه خاله جون میام پیشت گلم
♥ نیکتا ♥
15 بهمن 93 17:59
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ دوست خوووووبم¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
nira
15 بهمن 93 23:18
نمی دونم چرا این طوری می شه؟ چند نفر دیگه هم که خصوصی گذاشته بودم نرسیده دوباره گذاشتم
مامان عسل 
پاسخ
ممنون عزیزم خصوصی نشده بودحفظش کردم وپاکش کردم
nira
15 بهمن 93 23:21
اگه نرسید دوباره بگو مرسی
مامان عسل 
پاسخ
رسیدفداتشم
مامان آرمین
16 بهمن 93 9:37
ای دخملیه شیطون بلاچه.قربونت برم من نانازی
مامان عسل 
پاسخ
مرسی خاله جونم
♥ نیکتا ♥
16 بهمن 93 12:13
سلام از اینکه به من سر زدید خیلی ممنونم از حضور دوبارتون در وبلاگم بسیار خوشحال میشم
مامان عسل 
پاسخ
سلام خواهش میکنم عزیزم چشم حتما
✿ مه آ سا✿
22 بهمن 93 19:03
عزیزم بهم یه سر بزن
مامان عسل 
پاسخ
چشم عزیزم
♥ایدا♥
23 بهمن 93 22:45
21 ماهگیت مبارک به منم سربزن اپم
مامان عسل 
پاسخ
مرسی چشم حتما
آیدا
1 اسفند 93 17:30
وای چه دخمل خوشگلی قربونت شم نازی به منم سربزنید اپم
مامان عسل 
پاسخ
مرسییییی حتماعزیزم
کامیار
31 تیر 94 5:45
سلام وبتون عالیه اگر با تبادل لینک موافق بودین بی خبرم نذارین!
نسترن
1 مرداد 94 12:37
سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزچشم حتماسرفرصت میام