عسل عزیزم نفسمعسل عزیزم نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره
مهلاعزیزم نفسممهلاعزیزم نفسم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

تاتی تاتی عسلم

روزانه عسل درآشپزخانه

1393/9/3 19:55
نویسنده : مامان عسل 
1,916 بازدید
اشتراک گذاری

عسلی مامان سلام ...فدای صورت ماهت بشم ..دخمل نازم حسش نبودموهاتوشونه کنم وگیره به موهای خوشگلت بزنم(آخه نکه خیلی هم میزاری گیره روسرت باشه..تاگیره می زنم میکنی میندازی اونور).....این دفعه باموهای درهم برهم ولباس لک ولوک ازت عکس انداختم ....قربونت بشم مچل هم که باشی خوشگلی فدات...بیشتروقتتوتوی آشپزخونه میگذرونی ببیییییییییییییییییییین..بچه ام توفکره.....لباستومی بینی ..روزی چندبارعوض کنم مایع ظرفشویی توبغلته به هیچکس نمیدیموهای دم موشی کی دم اسبی میشه خداااا.......این هم ازروزانه عسل درآشپزخانه تاپست بعدی بای بای دخملم..بریم تالباساتوعوض کنم نباتم       راستی مامانای گل به این آدرسی که براتون میزارم یه سربزنین..دوست گلم عاطفه جووون باهزینه کم وسریع زیبا وبلاگتونوباعکسای نی نی هاتون خوشگل میکنه نمونه اش  هم وبلاگ عسله.......ضررنداره یه سربزنین* http://amir93.niniweblog.com 

نظرات (36)

عمه فروغ
3 آذر 93 20:07
سلام.ای جونم هزار ماشاا.. به عسل نازمون مامان با اجازه لینکتون کردم
مامان عسل 
پاسخ
ممنون مهربوووونم فدااات بشم خوشحالم کردی افتخاردادی منم لینکت میکنم اونم باافتخارعزیزم
setareh
3 آذر 93 23:49
خب از الان معلومه دخمل خونه داری هست ماشاالله ... لباساش تمییزه مث گل می مونه عزیزم ... ماشاالله ..
مامان عسل 
پاسخ
مرسییییی ستاره جونم راستی باافتخارلینک شدی عزیزدل
مامان ریحانه
4 آذر 93 11:02
عزیزم ممنون که به وبم سر زدی چه دخمل نازی داری چه عسل شیرینیه خدا برات حفظش کنه عزیزم می تونم افتخار اینو داشته باشم که لینکتون کنم
مامان عسل 
پاسخ
ممنون خاله گل ومهربونم خوشحالم کردی پیشم اومدی ....حتمافداتشم منم باافتخارلینکت کردم
مامان الهام
4 آذر 93 11:57
ای جونممممممممممممم خاله قربونت بشه معلومه دخترمون از الان کدبانو هستش میبوسمت عسلم
مامان عسل 
پاسخ
ممنون خاله گل ومهربوووونم سلنای خوشگلموببووووس
مامان هستیا
4 آذر 93 12:51
خاله فدات شه عسلم معلومه خانم گل ما کدبانو میشه
مامان عسل 
پاسخ
مرسییییی خاله گلم هستیاجونموببوسش محکم
مامی آتریسا جون
4 آذر 93 16:04
فدات بشم عسلی آی که آشپزخونه از دست شما نی نی های شیطون آرامش نداره عزیزم آتریسایی که همه ی کابینت ها رو یکی پس از دیگری واسه خودش فتح میکنه و منم مجبور میشم وسایل خطرناکشون رو جابجا کنم یا حتی خالی کنم و تحویل خانم بدم فدای موهای دم موشیت بشم عزیز دلم ایشالله زودی دم اسبی هم میشه مامان گلی
مامان عسل 
پاسخ
ممنون خاله جونم بهمون سرزدیییی..آی گفتی عسل هم پدرکابینت های آشپزخونه رودرآورده نمیدونم چه جذابیتی براشون داره فداشووووون بشم الهی.. دوست دارم موهاش بلندبشه.ایشالله..جیگرم موهاش کمه
Mamani
4 آذر 93 19:11
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 8:51
وای وای وای عسل خانوم همینجوری هم خوشگل خوشگل هزار ماشالله این دخمل به خودش برسه چی میشههههههههههههههه
مامان عسل 
پاسخ
مرسی فداااااااای محبتت جیییییییییگر
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 8:52
چه خوشگلم میخنده ناز نازی خانوم دلمون غش رفت
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 8:53
قربون دم اسبیت بشم خاله جونی،چقدم بهت میاد
مامان عسل 
پاسخ
مظورررررت همون دم موشیییییییه دیگه خاله جوووووونم خیلی بهم میادخخخخخ
مامان زهرا
5 آذر 93 14:15
واي خدا دم اسبي شو نگا. جيييييييييييييييييييييييگر
مامان عسل 
پاسخ
ممنووووون خاله جونم......مباررررکه بهت تبریک میگم خیلی زیاد
مریم
6 آذر 93 7:01
چه دخمل نازی! هزار ماشاءالله. ممنون که به ما سرزدین مامانی
مامان عسل 
پاسخ
مرسیییییی خاله گلم
مامان جون
6 آذر 93 7:52
وای امان از دست این کوچولو ها ، یکی نیست بگه اخه بچه میری تو آشپزخانه چکار، محسن وقتی بچه بود میرفت خونه مامانم اینا در کابینتا رو یکی یکی باز میکرد اسبابایی رو که ریز بودو ور میداشت میومد میگفت ع عیی ( عزیز) بعد میکوبیدش رو زمین . حالا هم غذا درست میکنم میاد رو اوپن میشینه با پا میزنه رو گاز ایشالله موهاش دم اسبی هم میشه ...... یه ضرب المثل هست میگه: گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی
مامان عسل 
پاسخ
آی گفتیییی دیشب خونه مامانم بودیم عسلوبایدازتوکابینتادرمیاوردی تمام وسایلاروشوت میکنه بیرون ...خونه هرکس هم که میریم بازم میره توآشپزخونه درکابینتاروبازمیکنه...آخه تاکی صبرکنم..برعکس یه آدم عجولی هستم بیاوببین
مامان گل پسر
6 آذر 93 8:16
سلام دوست جوني . ميگم حالا عسل بانو اينقد در آشپزخونه وقت صرف ميكنه اما وقتي بزرگ شد از آشپزخونه خوشش نمياد . مثل من .
مامان عسل 
پاسخ
جدییییییییی میگی
مامان گل پسر
6 آذر 93 8:17
الهي چه موهاي نازي ايشالا به زودي موهاشو ميبافين و ميندازه مياد تا كمرش .
مامان عسل 
پاسخ
واااااای یعنیییی میشه
ابجی سجا
6 آذر 93 10:39
ااااااا ليه فداتشم من عزيزخدانکنه عزیزدلم بوووس
ابجی سجا
6 آذر 93 10:39
تنفس شروع زندگیست عشق قسمتی از زندگیست اما دوست خوب قلب زندگیست
مامان راحله
7 آذر 93 23:24
ماشالله به دختر خوشگل
مامان عسل 
پاسخ
ممنون خاله گل ومهربونم بازم وپیشمون بیا
مامان نعیم
8 آذر 93 10:25
به به خانوم گلمون کدبانو یه واسه خودش هزار ماشالله خدا حفظش کنه کشش خیلی باحاله نورای منم همچین ورجه وورجه میکنه میبینی اخر شب فقط دو سه شاخه مو مونده توی کش 😀😀😀😀
مامان عسل 
پاسخ
مرسیییی خاله جوووونم..آره والله راست میگی
مامان گل پسر
9 آذر 93 13:47
سلام عزيزم . من 6 آذر كه اومدم پيشت و برات مانت دادم حتي تاييدشون هم كردي . تو عزيز دلمي . شما تاج سري . زير پاتئ بلند كني ما رو ميبيني . گلم اگه نياي پيشم ناراحت ميشم ها .من به همه ي دوستهاي مجازيم ارادت خاصي دارم و از ته دل دوستتون دارم . چاكرتم بامرام
مامان عسل 
پاسخ
خخخخخخخ اوا...راست میگی نمی دونم چرایه لحظه احساس کردم تاحالاپیشم نیومدی...خخخخ..فداااااای محبتت جیییییییییگرخیلی بامرااااامی
✿ارمیتا✿
9 آذر 93 19:28
سلام خاله جون . لوگوتون آماده هست
مامان عسل 
پاسخ
واااای مرسیییی عزیزدلم بوس بوووووووس ..تشکرجییییییگر
مامان جوجو
10 آذر 93 8:26
سلام عزیزم ماشاا.. هزار ماشاا... چقدر نازه این عسل خانم ما . خدا حفظش کنه . وای چه موهایی داره ماشاا..
مامان عسل 
پاسخ
مرسییییی خاله جونم...خیلی خوشحال شدم بازم بهمون سربزن
maman sima
10 آذر 93 15:21
ماشاله چه عسلیه... واقعا برازنده اسم عسله. اسپند واسش دود کنید
مامان عسل 
پاسخ
مرسییی خاله مهربونمنظرلطفتونه بازم بهمون سربزن خوشحال میشیم
مامانی پانیذ
11 آذر 93 10:43
خدا نگهش داره این دختر عسلی وبامزه رو...
مامان عسل 
پاسخ
مرسیییی خاله جونم بازم پیشمون بیاااا
مامان یاسی
11 آذر 93 10:58
نمیدونم این آشپزخونه چی داره که بچه ها انقد عاشقشن! البته شنیدم وسایل آشپزخونه ای که برای بچه ها خطر ایجاد نمیکنن بهترین اسباب بازی برای بچه ها هستن.
مامان عسل 
پاسخ
به نظرت کدوماروبدم بهش ...
آریا، مامانی و بابایی
11 آذر 93 10:59
رفیق خوب مثل خودکار نیست که وقتی جوهرش تموم شد بندازیش دور… رفیق خوب مثل جوهر خودکاره که واست خاطره های به یاد موندنی رو ماندگار میکنه
مامان عسل 
پاسخ
سلاااااام عزیزم مطلبت خیلی قشنگ بود...ایشالله که واااسه هم رفقای خوبی باشیم واسه همیشه..دوست جونیییییی خودم
ابجی سجا
11 آذر 93 17:54
دوستی گلی است که فقط در دلهای پاک و بی آلایش می روید و تو مفهوم آن گلی
مامان عسل 
پاسخ
عزیزمی می بوسمت هزاربار
مامان سحر
11 آذر 93 20:23
خدا نگهدارت باشه خانمی چشم سیاه وناززززززز
مامان عسل 
پاسخ
مرسی نظرلطفتونه خاله گلم
مامان آنیسا
12 آذر 93 8:30
بوس واسه وروجک شیطون بلا
مامان عسل 
پاسخ
بوس بوس واسه خاله گلم
مامان یاسی
12 آذر 93 23:45
خوب خیلی چیزارو میتونی بدی مثل سبدها و آبکش های پلاستیکی، دیگ های کوچیک قدیمی، قیف، ظروف پلاستیکی حبوبات و... اگه یه نگاه بندازی کلی چیز میتونی پیدا کنی...
مامان عسل 
پاسخ
فداااتشم اصلانیازی به دادن من نیست همه این وسایلو خودش درمیاره وشوت میکنه اینور اونور...ولی کارای خطرناک بیشتردوست داره روی درگازمیشینه
مامان گل پسر
13 آذر 93 10:31
سلام گلم من نميدونم كجا بايد راي بدم
مامان عسل 
پاسخ
نفسم وقتی رفتی سایت بروتوقسمت ۱تا۳ساله هابعدعسل بین اون عکسامیبینی روی عکس کلیک کن صفحه که بازشدروی قلب ۵ کلیک کن ورای بده ...نظرهم بده خوشحال میشم
عاطفه
13 آذر 93 10:46
یه سری به ما بزن مامان عسل جون و مهلا جون امیرمحمد منتظرتونه نظر فراموش نشه
مامان عسل 
پاسخ
حتماعزیزم به خداشرمنده...میام میام
سما مامان مرسانا
13 آذر 93 19:14
سلام عزيزانم خوبين؟؟؟؟؟؟ماماني شما خوبين؟؟؟؟ببخشيد دير به دير ميام مرسانا و ارشيا نميذارن بيام نت شرمنده گلم مطلب گذاشتم بيا ببين دوستون دارم
مامان عسل 
پاسخ
فدااات بشم سماجونم شرمنده این مدت وقت نکردم بیام نت دیگه خودت دوتادسته گل داری درک می کنی عزیزم...حتمامیام پیشت...
مامان عطرین
13 آذر 93 20:18
سلام مرسی ازینکه به ما سر زدین از دوستی با شما خیلی خوشحالم با افتخار لینکشدین
مامان عسل 
پاسخ
سلام منم همین طوردوست گل خودم عطرین وببوسش ازطرفم
مامی جون
27 آذر 93 16:31
سلام عزیزم ماشالا به دختر خوشکلتون خیلی نازه ماشالا مامان جون با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم وب دختر منم بیاین ولینکش کنین صورت عسل جونو از طرف من ببوسینش
مامان عسل 
پاسخ
سلااام عزیزم ..ممنونم شمالطف دارین..حتمامیام پیشتون باافتخارلینکت میکنم خوشحال میشم عزیزم
ترنم
29 آذر 93 11:13
قربون این موهای قشنگت بشم
مامان عسل 
پاسخ
مرسی خاله مهربونم بوس بوس