عسل عزیزم نفسمعسل عزیزم نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مهلاعزیزم نفسممهلاعزیزم نفسم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه سن داره

تاتی تاتی عسلم

خدایاشکر....

1393/8/28 8:51
نویسنده : مامان عسل 
2,543 بازدید
اشتراک گذاری

خدایاشکرعسلم خوب شده هم ازلحاظ جسمی وهم ازلحاظ اخلاقی ...شیرین عسلم بعدازیک هفته که بد مریض شده بودی          برای واکسن 18ماهگی اقدام کردم عزیزم مامانی خیلی نگران بودچون تازه خوب شده       بودی وقراربوددوباره تب کنی وبداخلاق بشی ولی خب چاره ای نبودبرای سلامتیت لازم       بود**نباتم وقتی واکسن خوردی گریه کردی ولی نه زیادزودآروم شدی یکی ازواکسنت که به دست چپت زده شدعوارض داشت(ورم وقرمزی) تا3روزهم تب داشتی خلاصه اینکه        این واکسن آخری ازهمه واکسنات بدتربود..دیگه تموم شدتاموقع مدارس ...                      فرهنگ لغت عسلی:                                                                                               علی  :   عیی                                                                                                                    مامانی:مامانی    مهلا   :    مالا       بده:بده      بیا:بیا    جوجو  :جی جی    نه نه :نه نه    عسلی مامان روی دیوارخط میکشی بعدانگشتتومیگیری بالاومیگی نه نه یعنی این کاربده    خودت جیغ میزنی بعدانگشتتوروی بینی میزاری میگی هییییییس ...جدیداهم دستتوروی لبت میزاری وبوس میفرستی تازه فوت هم میکنی البته به جای فوت میگی پووووف..الهی فدااات بشم وقتی برات کارتون بروبرو (آقای خط)میزارم کلی ذوق میکنی نمیدونم چیشودوست داری آخه همش غرغرمیکنه ومیره رواعصاب ولی تودوسش داری وهمش بهش میخندی(الهی که همیشه بخندی عزیزم)این عکسای نازتم دیشب انداختم فدااات

نظرات (40)

فرشک
28 آبان 93 9:15
بافت تابلوفرش تصوير کودک دلبند شما با تخفيف 30 درصدي ويژه آبان ماه کدتخفيف: aban93 http://farshak.com/home/286-costomize-carpet-frame.html 03155472944 فرش تسنيم کاشان
فرشک
28 آبان 93 9:16
بافت تابلوفرش تصوير کودک دلبند شما با تخفيف 30 درصدي ويژه آبان ماه کدتخفيف: aban93 http://farshak.com/home/286-costomize-carpet-frame.html 03155472944 فرش تسنيم کاشان
مامان زهرا
28 آبان 93 12:00
واي ماشالا خودشم مثل اسمش عسله خدا روشكر كه حالش بهتر شده. ايشالا واكسن مدرسه شاز طرف من هم مهلا خانومو هم عسل خانومو ببوس عزيزم
مامان عسل 
پاسخ
ممنووووون خاله گل ومهربوونم فدااای محبتت منم شمارومی بوسم
ابجی سجا
28 آبان 93 13:39
به اندازه دلتنگی سربازان بی مرخصی زندونیای بی ملاقاتی قناری های توی قفس مریض های بی نفس و دل های بی کس بیادتم
مامان عسل 
پاسخ
آخ که چقدربامحبتی میبوسمتوووووون
ابجی سجا
28 آبان 93 13:40
اااااااابيم
مامان عسل 
پاسخ
اومدددددددددم
ابجی سجا
28 آبان 93 13:40
نفس رو
مامی آتریسا جون
28 آبان 93 13:49
خدایا هزار مرتبه شکر........... ایشالله همیشه سالم و سلامت و خوش و خرم باشی عسلی خاله فدات بشم عزیزم، آتریسا هم خیلی دلش میخواد رو دیوار خط خطی کنه اینقدر گفتم بده بده، نگاه میکنه به دیوار و دستش و میگه بد بد فدای پوووووف گفتنت بشه خاله.... بوووووووووووووووس
مامان عسل 
پاسخ
ممنون فدای محبتت قربون آتریساجونم بشم که میدونه خط خطی رودیواربده میبوسمت عزیزدلم
سما مامان مرسانا
28 آبان 93 14:07
سلام عزيزانم خوبين؟؟؟؟؟خدايا هزار مرتبه شكر عسل جونمممم خوب شد بالاخره ايشالا هميشه سالم و سلامت باشي عسل خاله ديوار رو هم خط خطي ميكنه وااااي جاي فوت هم ميگي پووووف فدات بشه خاله بوووووووووووووووووووووووووووووووس براي عسل جونممممممممم
مامان عسل 
پاسخ
ممنون خاله ازگل بهترم فردا مرساناجونمو ببوسش به یادمون ...جووووووونم
سما مامان مرسانا
28 آبان 93 14:08
گلم مطلب گذاشتم بيا ببين نظر يادت نره
مامان عسل 
پاسخ
ماشالله سماجون خودم ماشالله خوب فعالیا اووووووومدم
مامان جون
28 آبان 93 16:11
خداروشکر که حال این عسل خانوم ما خوب شده ایشالله که هیچوقت مریض نشی آبنباتم. خاله جون واکسن 18 ماهگیت مبارک مامانش ایشالله تا چشم هم بذاری و باز کنی وقت مدرسه عسل جونه قربون این شیرین زبونیات بشم خاله جون
مامان عسل 
پاسخ
مرسی عزیزم قربون مهربونیات...واااای خداکی میشه بره مدرسه عسلم...بازم ممنون مهربوووون
مامان السا
28 آبان 93 22:47
سلام عزیزم خدا رو شکر ما بزودی این راهو در پیش داریم
مامان عسل 
پاسخ
سلام فدااات شم ممنون ایشالله که دخملی اذیت نشه چون عسل من خیلی اذیت شد
مامان السا
28 آبان 93 22:48
السای من بهمن ماه واکسن 18 ماهگیشو میزنه براش دعا کن
مامان عسل 
پاسخ
حتماعزیزم فقط قبلش تب بربهش بده
مامان السا
28 آبان 93 22:48
عسلک چه خنده شیرینی داره درست مثل اسمش
مامان عسل 
پاسخ
مرسیییییییی عزیزم السای خوشگلموببوسش
مامان السا
28 آبان 93 22:48
بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان فیروزه
29 آبان 93 1:23
سلام عزیزم خدا دخمر جوناتو برات حفظ کنه ممنون بهمون سر زدیبازم میام دیدنتون بووووووووووووس
مامان عسل 
پاسخ
ممنون عزیزدلم خوشحال میشم بازم به دیدنمون بیای الیسای نازمونو ببوسش
سما مامان مرسانا
29 آبان 93 11:38
سلام عزيزم رمز 2013
سما مامان مرسانا
29 آبان 93 13:12
بووووووووووووووووووس
مامان عسل 
پاسخ
بووووووووووووووووووووووووس
✿نسیم✿
29 آبان 93 15:25
سلام آره واقعا گناه داشت
مامان عسل 
پاسخ
ایشالله که آرامش ابدی داشته باشه ...روحش شاد
عمه فروغ
29 آبان 93 15:32
هزارماشاا.. به عسل جونم ان شاا.. هميشه همين طور لبات خندون باشه عزيزم.خدا رو شکر که بهتري
مامان عسل 
پاسخ
ممنون خاله جوووونم خوشحال شدم بهمون سرزدییی
ابجی سجا
29 آبان 93 16:49
میان هزاران دیروز و میلیونها فردا فقط یک امروز هست... امروزت شاد
مامان عسل 
پاسخ
بی خیال عطرای گرون قیمت !!آدمابایدمانندتوبوی معرفت بدن!!
نیلوفر
30 آبان 93 9:20
عزیزم خیلی عسل خانوم نازززززی.عزییییییزم با اون موهای خوشگلو مشکیت
مامان عسل 
پاسخ
مرسییییی نیلوفرجون خیلی خوشحالم کردی پیشم اومدی سباستین خوشگلموببوسش
سما مامان مرسانا
30 آبان 93 9:46
سلام عزيزانم خوبين؟؟؟؟؟ما خوبيم گلم مطلب گذاشتم بيا ببين نظر يادت نره
مامان عسل 
پاسخ
فداااای پشتکاااااااارتم....اومدم جیگر...
سحر
1 آذر 93 10:35
سلام، خوبی؟ دخترهای گلت چطورند؟ شرمنده ام ، این چند وقته واقعاً درگیر بودم و سرم خیلی شلوغه.
مامان عسل 
پاسخ
سلام سحرجون خوشحالم کردی ..این چه حرفیه دشمنت شرمنده باشه بازم ازت ممنونم که بهمون سرزدی عزیزم
مامان هستیا
1 آذر 93 11:14
عزیزم خدارو شکر که حالت خوب شده می بوسمت عسلم انشالله که همیشه لبخند رو لبات باشه
مامان عسل 
پاسخ
ممنون خاله جووونی دوستتون داریم هستیاجونموببوسش
سما مامان مرسانا
1 آذر 93 14:14
سلام عزيزانم خوبين؟؟؟؟؟؟ به خدا مامان عسل جوووووووووون امروز اصلا وقت نكردم بيام نت شرمنده خوشگلم امروز رفتيم به مرسانا واكسن زديم خيلي گريه كرد ولي بازم تب داره هرموقع مطلب گذاشتم خبرت ميكنم گلم فعلا باي
مامان عسل 
پاسخ
سلام سماجووووون خوبی...خیلی نگرانتونم مرساناجونم چطوره توروخداهروقت تونستی ازاحوالاتش بهم خبربده...هرچندمختصرفقط بدونم که خوبین انشالله...براتون دعامیکنم دوستتون دارم مواظب خودتون باشین....
ندا
1 آذر 93 14:58
عزیز دلم عسل خانوم شیرین و خوشمزه انشاالله که همیشه سلامت باشن خانومی وبلاگت خیلی قشنگه عسل خانوم بزرگ بشه این هنر مامانشو ببینه چه کیفی میکنه
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم نداجوووون فدای لطف ومحبتت..بازم به ماسربزن خوشحال میشیم
سما مامان مرسانا
1 آذر 93 15:17
عزيزم مطلب گذاشتم
مامان عسل 
پاسخ
اومدددددم عزیز
مامان آنیسا
2 آذر 93 9:01
بلا دوره عزیزم خدا رو شکر که بهتر شدی
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم خاله ازگل بهترم می بوسمت
زهرا
2 آذر 93 9:14
سلام مامان عسل مرسی که جویای احوال هستی...فعلا غیر از دعا کاری از دست ما بر نمیاد هنوز همون تصمیم قبلی ما که دیگه بی خیال شدیم فقط دعا میکنیم شما هم براشون دعا کنید عسل جون توی این عکس ها خیلی با مزه افتاده
مامان عسل 
پاسخ
سلام زهراجونم ممنون بهمون سرزدی...حتمادعا میکنم ایشالله که خداهم دعای من وهم دعای شماروبپذیره
مریم مامان دونه برفی
2 آذر 93 9:21
سلام عزیزم . واااای شما کی این همه پست گذاشتی راستش الان رفتم تو مطالب دوستان اسم وب شما رو ویرایش کردم دیدم تو لیست مطالب دوستانم نیستید .... شرمنده ولی الان دیگه اصلاح شده
مامان عسل 
پاسخ
مریم جون اگه هروقت آنلاین بودی یه سرکوچولوبه مامیزدی تعجب نمیکردی....پس یعنی بیشترپیشمون میای دیگههههه..دوستتون داریم ما
مریم مامان دونه برفی
2 آذر 93 9:21
ای جان چه شیرین زبون شدی عسل بانو کوچولو
مامان عسل 
پاسخ
ممنووون خاله گل ومهربووووونم بازم پیشمون بیا
مریم مامان دونه برفی
2 آذر 93 9:23
راستش من خودم قبلا وقتی یه بچه ی کوچیک فحش میداد می گفتم حتما پدرومادرش تو خونه از این حرفها میزنن که این بچه هم یاد گرفته ..از وقتی که امیرعلی از این حرفها میزنه من بشدت شرمنده پدرو مادرهایی هستم که در موردشون این فکرو میکردم .چون ممکنه یکی پیدا بشه که درمورد ماهم همچین فکری کنه.و این منو خیلی ناراحت میکنه درحالیکه به قول فامیل من و باباش خیلی پاستوریزه ایم. . . آره عزیزم راستش من هم هرچه بیشتر دعواش میکنم نتیجه عکس میده تنها فایده ای که داشته اینه که تونسته حرف بد رو از خوب تشخیص بده .یعنی به محض اینکه حرف بدی میشنوه میاد و گزارش میده ...درحالیکه خودش هم ازش استفاده میکنه و بعدش هم معذرت خواهی ...سنسورهای بچه ها تو این زمینه خیلی قوی عمل میکنن. الان هم مدتیه که من و باباش وقتی میخوایم دعواش کنیم و یا به قول شما فکرشو متمرکز به چیز دیگه ای کنیم از کلمه هایی مثل بچه جون .شیطون بلا مثلث .مستطیل و.... استفاده میکنیم ..اون هم تکرار میکنه ولی خب فحش اصلی یه مزه دیگه ای داره براش اختیار داری گلم . من معمولا از تو مطالب دوستان و زمانی که آپ میکنن به وبشون سر میزنم .اینو به حساب کم لطفی نذارین...عزیییییییییزمی
مامان عسل 
پاسخ
مریم جونم فک کنم نتونستم منظورمودرست بیان کنم من فقط تجربه ای که تواین زمینه داشتمو خواستم دراختیارت بزارم عزییییییییییز....درضمن وقتی زیادتوجه نکنی بعدیه مدت بچه فراموش میکنه...من احساس میکنم شمازیادرواین موضوع متمرکزشدییی...البته دارم میگم احساس کردم
مامان گل پسر
2 آذر 93 11:31
ماشالا چه دختر ناز و شيرين زبوني دارين . اسپند دود كن براش .
مامان عسل 
پاسخ
مرسیییییی خاله جونم .....ممنون که بهمون سرزدییییییی
مامان جون
2 آذر 93 12:08
اااااااا پممممممممم زود زود بیا
مامان عسل 
پاسخ
چشم زودزوداووووومدم
مامانی
2 آذر 93 16:12
خیلی دخترتون نازه به منم سر بزنید
مامان عسل 
پاسخ
چشم عزیزم حتما
مامان آرمین
3 آذر 93 7:44
سلام عزیزم خوبین؟ای جانم عسل خاله کلی اذیت شده.بووووووووووووووووووس.خداروشکر که الان بهتری عزیزم
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزدلم ممنونم ماخوبیم ایشالله شماهم خوب باشین...آره عزیزم خیلی اذیت شدبچه ام...ولی خوب دیگه تموم شدخداروشکر
ترنم
3 آذر 93 10:10
عزیزم عسل جون همش در حاله خنده اس کجا بد اخلاقه؟ واکسنش هم عافیت تنش بشه مبارکش فدای حرف زدنت بشم چه خوشگل میحرفی دوست دارم بوس
مامان عسل 
پاسخ
سلام ترنم جووونم آره البته الآن ..بایدازجیغاوگریه هاش هم عکس میگرفتم بعدمی دیدیش...ولی درکل بچه ام مهربونوخوش خنده هست ...ممنونم بهمون سرزدی جوجوخودموببوسش
سما مامان مرسانا
3 آذر 93 15:46
سلام عزيزانم خوبين؟؟؟؟؟؟؟؟؟ببخشيد نتونستم بيام نت شرمنده بچه ها نميذارن بيام نت گلم مطلب گذاشتم حتما بيا
مامان عسل 
پاسخ
چشم یه سماجون که بیشترنداریم...فدات
setareh
3 آذر 93 16:29
سلام عزیزم .. ماشاالله دخملای خوشگلی داری خدا برات حفظشون کنه .. عروس بشن انشاالله ..
مامان عسل 
پاسخ
مرسییییی ستاره جووووون خوشحال شدم پیشم اومدی گلم
Mamani
4 آذر 93 19:10