عسل عزیزم نفسمعسل عزیزم نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
مهلاعزیزم نفسممهلاعزیزم نفسم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

تاتی تاتی عسلم

مرتضی پاشایی درگذشت....

1393/8/24 10:49
نویسنده : مامان عسل 
1,536 بازدید
اشتراک گذاری

دلتنگی ها گاه ازجنس اشکند...... گاه ازجنس بغض...گاه سکوت میشوند وخاموش می مانند....گاه هق هق میشوند ومی بارند .... دلتنگی من برای تواماجنس غریبی دارد....            درگذشت مرتضی پاشایی عزیزوبه خانواده محترم وهواداران عزیزشان تسلیت میگم ....من خودم یکی ازطرفدارای پرشوراین عزیزبودم هنوزهم باورم نمیشه ...خدابه خانواده عزیزش صبرعطاکنه( آهنگ ماه عسل وجاده یک طرفه یادگاراین عزیزوخیلیییییییییییی دوست دارم وهرچقدرگوش کنم برایم تکراری نمیشه)ناگهان چقدرزوددییییییییرمیشود*********اینم چند تاعکس ازمرتضی پاشایی عزیز(روحش شاد).....باپسنداین پست ومطلب هواداری خودراثبت می کنید**ممنون

پسندها (23)

نظرات (15)

سما مامان مرسانا
24 آبان 93 11:59
عزيز دلم چقدر زيبا نوشتي خيلي حالم گرفته خدا رحمتش كند دلم براش ميسوزه خيلي
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم دوست گلممنم همینطورعزیزم
عمه فروغ
24 آبان 93 12:08
روحش شاد
مامان عسل 
پاسخ
یادش گرامییییییییییییییی
سما مامان مرسانا
24 آبان 93 12:08
چند تا عكس گذاشتم عزيزم بيا ببين
مامان عسل 
پاسخ
حتمامیااااااااااااااااااااام
مامان آنیسا
24 آبان 93 15:32
روحش شاد ویادش گرامی خدا به داد خانوادش برسه
مامان عسل 
پاسخ
خدابهشون صبربده
مامی آتریسا جون
24 آبان 93 16:39
خدا رحمتش کنه
مامان عسل 
پاسخ
خدابه خانواده عزیزش صبربده
زهرا
24 آبان 93 19:58
خدا رحمتش کنه روحش شاد و یادش گرامی واقعا حیف شد خیلی زود رفت منم از طرفدارهاش بودم البته فکر میکنم کسی نباشه که صدای مرتضی رو دوست نداشته باشه و طرفدارش نباشه
مامان عسل 
پاسخ
ممنون عزیزم خدارحمتش کنه حیف که خیلی زودرفت
مامان جون
26 آبان 93 1:09
تو به جای منم داری زجر می کشی یکی عاشقته که تو عاشقشی تو به جای منم پُره غصه شدی نذار خسته بشم نگو خسته شدی.. نگران منی که نگیره دلم واسه دیدن تو داره میره دلم نگران منی مثل بچگیام تو خودت می دونی من ازت چی می خوام مگه میشه باشی و تنها بمونم محاله بذاری محاله بتونم دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره هنوزم به جز تو کسی رو نداره عوض می کنی زندگیمو تو یادم دادی عاشقیمو تو رو تا ته خاطراتم کشیدم به زیبایی تو کسی رو ندیدم نگو دیگه آب از سر من گذشته مگه جز تو کی سر نوشتو نوشته تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی ♫♫♫ یه غرور یخی یه ستاره ی سرد یه شب از همه چی به خدا گله کرد یدفعه به خودش همه چی رو سپرد دیگه گریه نکرد فقط حوصله کرد.. نگران منی به تو قرصه دلم تو کنار منی نمی ترسه دلم بغلم کن ازم همه چیمو بگیر بذار گریه کنم پیش تو دل سیر.. مگه میشه باشی و تنها بمونم محاله بذاری محاله بتونم دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره هنوزم به جز تو کسی رو نداره عوض می کنی زندگیمو تو ی%
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم عزییییییییییزم عاشق این آهنگم
مامان جون
26 آبان 93 1:11
*****وصيت نامه مرتضى پاشایی****** من رفتم و همه شما عزيزان دلمو به بزرگيه خودش سپردم واسم دعا كنيد و منو حلال كنيد به جان تك تكتون با اينكه خداجونم بهم دستور رفتنو از خيلي قبلترها داده بود ازش خواستم گردن خودم با هر درد و رنجو عذابي كه باشه با جون دل قبول ميكنم فقط يكذره بيشتر بهم زمان بده تا با شماها عشقبازي كنم بخدا ديگه جسم خستم امانمو بريد و نتونستم بيشتر ازين در كنارتون بمونم اما مطمئن باشيد يكذره كه استراحت كردمو خستگيم در رقت از خودش اجازه ميگيرم كه زود زود مهمون قلب تك تكتون باشم. دلم واستون تنگ ميشه اما تورو خدا براي ارامش روحم دعام كنيدو هيچوقت بخاطر بردنم از خدا گله نكنيد و منو جلوش سرافراز كنيد مطمئن باشيد من پيش خودش اسوده و راحتم و ملالي نيست جز دوري از شما عزيزانم 😔😔😔😔😔😔😔😔
مامان عسل 
پاسخ
روحش شادویادش گرامی
مامان جون
26 آبان 93 1:11
*****وصيت نامه مرتضى پاشایی****** من رفتم و همه شما عزيزان دلمو به بزرگيه خودش سپردم واسم دعا كنيد و منو حلال كنيد به جان تك تكتون با اينكه خداجونم بهم دستور رفتنو از خيلي قبلترها داده بود ازش خواستم گردن خودم با هر درد و رنجو عذابي كه باشه با جون دل قبول ميكنم فقط يكذره بيشتر بهم زمان بده تا با شماها عشقبازي كنم بخدا ديگه جسم خستم امانمو بريد و نتونستم بيشتر ازين در كنارتون بمونم اما مطمئن باشيد يكذره كه استراحت كردمو خستگيم در رفت از خودش اجازه ميگيرم كه زود زود مهمون قلب تك تكتون باشم. دلم واستون تنگ ميشه اما تورو خدا براي ارامش روحم دعام كنيدو هيچوقت بخاطر بردنم از خدا گله نكنيد و منو جلوش سرافراز كنيد مطمئن باشيد من پيش خودش اسوده و راحتم و ملالي نيست جز دوري از شما عزيزانم 😔😔😔😔😔😔😔😔
آریا، مامانی و بابایی
26 آبان 93 9:51
روحش شاد یادش گرامی خداوند به خانواده اش صبر دهد
مامان عسل 
پاسخ
روحش شاد
سما مامان مرسانا
27 آبان 93 14:08
سلام عزيزانم خوبين؟؟؟؟؟؟چه خبر؟؟؟؟مطلب نميذارينمطلب گذاشتم بيا ببين و نظر بذار عسل جونممممممم دوستون دارم
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزدلم ممنون شماخوبین...خبرهم سلامتی ...ازتنبلی....چشم به روی جفت چشااااام...ماهم دوستتون داریم
مریم مامان دونه برفی
2 آذر 93 9:18
خدا بیامرزه درسته که ایشون یک هنرمند بودن و زنده نگه داشتن یاد و نا م هر هنرمندی از وظایف ماست ... ولی مرتضی پاشایی با همه جوونهای دیگه که مثل خودش مریض بودن و با همین درد مقابله کردن و از دنیا رفتن چه فرقی داشت . درست در همون روزهای فوت پاشایی عزیز من با مرگ چند جوون برخورد کردم که همشون هم سن و سال پاشایی بودن و حتی یکی دوتا شون هم بچه داشتن ولی هیچ رسانه ای هیچ سایتی از مرگ اونها حرف نزد و هیچ کس اونها رو نمیشناخت. و پدرو مادرشون در یه گوشه دنیا آروم و بی صدا برای بچه هاشون عزاداری کردن. خداوند روح همشون رو غرق شادی کنه.
مامان عسل 
پاسخ
مریم جون مرتضی عزیزیه کوچولوفرق داشت به خاطرقلب مهربونش مرتضی عزیزآخرت خودشوخریدورفت کاری کردکه توتک تک دل همه جای گرفت..فرق بسیاربزرگش صداشه که هنوز به یادگارمونده....
ترنم
3 آذر 93 10:11
خدا رحمتش کنه صداش خیلی قشنگه
مامان عسل 
پاسخ
آره فدات شم خیلی صداشو دوست دارم..ایشالله که روحش درآرامش باشه
Mamani
4 آذر 93 19:07
روحش شاد
ثمره مامان حوا
3 دی 93 2:07
آدم بزرگی بود روحش شاد...