عسل عزیزم نفسمعسل عزیزم نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مهلاعزیزم نفسممهلاعزیزم نفسم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه سن داره

تاتی تاتی عسلم

هجدهمین ماهگردت مبااارک عشقم***رویش مروارید11و12مبااااارک نفسم

1393/8/17 8:34
نویسنده : مامان عسل 
1,336 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم ببخشیددخمل خوشگلم دیروبت آپ کردم چندروزه بدجورمریض شدی عسلم *سه شب تب شدید کردی مامانی خیلی غصه خوردفدات شم همیشه هم روزای تعطیل مریض میشی ..نمی دونم به خاطرمرواریدای خوشگلته یاچیزدیگه هست که این قدرتب کردی خیلی تواین مدت بهونه گیرشدی فقط میگی منوبغل کن شیرم بده قشنگ منوازکاروزندگی انداختی نباتم به هیچ کاری نمیرسم عزیزدلم واکسنت هم چندروزی بایدعقب بندازم تازیاداذیت نشی..الهی دورت بگردم عکسهایی که الآن تووبت گذاشتم مال قبل مریضیته که ازت عکس انداخته بودم عکس اول هم حجله حضرت قاسم که رفتیم اونجابرای همه دعاکردم مخصوصاچندنفری التماس دعاداشتن برای رسیدن به مرادشون شکلات پخش کردم ازخداوحضرت قاسم براشون حاجت خواستم ایشالله به هرچی که میخوان برسن...(آمین)линеечкилинеечкилинеечкиاین کلاه خوشگل هم مادرجون بافته مامانی دستت دردنکنه...کاشکی یه کم ازهنرای مامانیمو من داشتمлинеечкиعاشق مدادای آبجی مهلایی ..مدادبگیری دستتوبیفتی به جون درودیوار..باخودکارتمام مبلاروخط خطی کردی بیچاره شدم تاتمیزشون کردم....линеечкиفداااات بشم پیکاسوی مامانлинеечкиقربون  برم شیرین عسلم بوس بوس....анимашка мальчик и девочка

نظرات (28)

مامان منصوره
17 آبان 93 9:05
عسل جون ایشالله زود زود خوب بشی عزیزم عکسات خیلی ناز شدن؛دست مادر جونم درد نکنه کلاهت خیلی بهت میاد عزیزم
مامان عسل 
پاسخ
مرسیییییییییییی خاله مهربونم آوای خوشگلمو ببوسش
Mamani
17 آبان 93 9:21
عسل جونی ایشالله زودی خوب بشی عزیزم
مامان عسل 
پاسخ
ممنون مستانه جون
زهرا
17 آبان 93 9:34
ايشالا مرواريداش زود دربيان تموم شن بچه طفل معصوم اذيت نشه و زود خوب شه. خيلي بانمكه ماششششالا. دست مامان جونشم درد نكنه كه انقدم با سليقه س. بخاطر دعايي هم كه برامون كردي خيلي ازت ممنونم ايشالا خدا همه رو حاجت روا كنه ايشالا. مرسي بخاطر مهربونيت
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم زهراجون عزیزم خیلی برات دعاکردم هم شماهم چندنفردیگه که خواسته شان مثل شمابود فدات شم ایشالله به حق علی اصغرطفل6ماهه امام عزیزمون حاجت روابشی منم خوشحال بشم (آمین)
مادر بزرگ
17 آبان 93 11:24
سلام وب خوبی دارید خدا عسل جونو حفظش کنه یه خواهشی داشتم اگر ممکنه برام بگید عکس عسل جون را چطوری گذاشتید بالای صفحه . ممنون میشم
مامان عسل 
پاسخ
سلاااااام دوست گلم ممنونم.... فدااااات بشم من خودم هم خیلی بلدنیستم یکی ازدوستانم زحمتشوکشیدوبرام انجامش داد
مامان جون
18 آبان 93 5:41
آخی خاله جون خدا کنه هیچ بچه ای مریض نباشه ،ایشالله که هرچه زودتر خوب خوب میشی، من با اینکه محسن 5 سالشه ولی تا مریض میشه من از بس غصه میخورم خودم بیشتر از محسن مریض میشم ایشالله که حاجت روا شین ، نذرتون قبول کلات خیلی قشنگه واقعا دست مادرجون درد نکنه ایشالله سالهای سال عمر با عزت کنه و سایه اش رو سرتون باشه
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم عزیزم عسل به خاطردندونش خیلی اذیت میشه کاری هم ازدستم برنمیاد... ایشالله که هیچ بچه ای مریض نباشه ....بازم ممنون فدای محبتت عزیییییییییییییییییز
مامان هستیا
18 آبان 93 8:59
عسل جونم انشالله که حالت زودتر خوب بشه دست مامان جونت هم درد نکنه از بابت کلاه خوشگلی که برات بافتند
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم
ترنم
19 آبان 93 8:28
هجدهمین ماهگردت مبارک عزیزم مرواریدای خوشگلت هم مبارک نذرتون قبول باشه ایشاله به مرادتون برسین دست مامان جونت درد نکنه برا این کلاه خوشگل مبارکت باشه عسلم
مامان عسل 
پاسخ
ممنون خاله گلم امیرمهدی خوشگلموببوسش
مامی آتریسا جون
19 آبان 93 9:11
هجده ماهگیت مبارک باشه عسلی خاله کلاه خوشگلی داری عزیزم، ماشالله به مامانی هنرمند مامانی ببخشید دیر اومدم عزیزم؛ مسافرت بودیم، نبودم
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم عزیزدلم دلمون براتون تنگ شده بودمسافرت خوش گذشت؟آتریساجونموببوسش
مامانی ماهان جون
19 آبان 93 11:13
سلام مامانی خانوم و عسل جووووووووووونمصبحتون عالیییییییییییی
مامان عسل 
پاسخ
سلااااااااااااااااااااام عزززززززززززززززیزمی فداااااااااات صبح شماهم عالیییییییییییییییییییی....چیکارکردی کامنتاموبانظرات گرممممممممممممممت ترکوندییییییییییییییییییییا
مامانی ماهان جون
19 آبان 93 11:16
آخی عزیزززززززززززززززممممممممممقربونت برم مریض شده بودی الان خوبی گلممممممممم؟؟
مامان عسل 
پاسخ
ممنون فداااااااااااااااااای محبتت دوست جوووووونی خودم..ازلحاظ جسمی بهتره ولی ازلحاظ اخلاقی داغوووووونیعنی ازصبح که بیدارمیشه گریه میکنه بهونه میگیره تاشب فقط یه جور آرومه زمانی که (من ومه مه )درکنارش باشیم نمیدونم چیکاااااااااااااااااااارکنم خداااااااااااااااااااااااا
مامانی ماهان جون
19 آبان 93 11:17
دعاهاتون مقبولللللللللللل،،کاش منم میسپردم برام دعا کنینننننننننننننن
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم عزیزم نیازی به سپردن نبود فدات شم برای همتون دعاکردم ولی اگه میسپردی برای مرادت شکلات پخش میکردم ایشالله حاجت روابشی سال دیگه رفتم برات پخش میکنم جیییییییییییگر
مامانی ماهان جون
19 آبان 93 11:18
واقعا دست مریضاد مامان خانومی هنرمند،چه کلاه خوشگلیییییییی،ای ولللللللللللل
مامان عسل 
پاسخ
آره واقعامامان هنرمندی دارم ماشالله توهمه چیزمخصوصادست پخت مثلافسنجون آخه غذای رسمی مافیروزکوهیافسنجونه وهمینطورهم ته چین وااااای اگه بخوام اسم ببرم اینجا جانمیشه ....الآن هم دوباره قراره برای عسلم کلاه وشال ببافه تموم شدعکسشو میزارم تووب...(جوووووووووونمی مامانی)
مامانی ماهان جون
19 آبان 93 11:21
ای قلبونت برم عسلم این عکس آخری چه خوردنی و نازه ه ه ه ،
مامان عسل 
پاسخ
میسیییییی خاله جووووووونم
آریا، مامانی و بابایی
20 آبان 93 11:29
الهی بمیره خالت و مریضیتو نبینه انشاالله زودی خوب خوب بشی گلکم ای خوش تیپ خیلی عینک وکلاه بهت میان فدای دختر کوچولوی خودم
مامان عسل 
پاسخ
وااااااااااای خدانکنه خاله گل ومهربونمممنونم خاله جونم شمالطف دارین آریاجونموببوسش
بهار مامانه برسام
20 آبان 93 23:42
سلام گلم عزیز دلم خدا نکنه من با شما و عسل خوشمله قهر کنم خدا اون روز رو نیاره..............گلم شرمنده کلی درگیر بودم و هیچ کامنتی رو تایید نکرده بودم چون اصلا آنلاین نشدم الانم برسامی خوابش میاد دوباره میام پیشتون ببخشید فقط اومدم بگم این فکرا رو نکنی عزیز دلم دوباره میام پیشتون
مامان عسل 
پاسخ
به به ببین کی اومده.....سلام بهارم خوبی؟دلمون خیلی براتون تنگیده بود خوشحالمون کردی برسامی خوشگلمو10تابوس گنده بکن ازطرفمون
ترنم
21 آبان 93 12:21
شاید حواسم نبوده یه رمز دیگه بهت دادم
مامان عسل 
پاسخ
خسته نباشم..
✿نسیم✿
21 آبان 93 13:22
سلااام عزیــــــــزم خوبی؟؟؟ مرسی خانومی توام همینطور دختر نازشو نیگاااا ای جون
مامان عسل 
پاسخ
سلااااااام خوبم ممنون عزیزدل
زهرا
22 آبان 93 0:21
18 مین ماهگردت مبارک عزیزم
مامان عسل 
پاسخ
مرسییییییییی خاله زهراجونم
مامان روژینا
22 آبان 93 9:03
18 ماهگی و مرواریدای جدیدت مبارک عشق خالهایشال به سلامتی و امیدوارم هیچ وقت مریض نشی فرشته کوچولو وای وای چه کلاه خوشملیدست مامانی درد نکنه قربون دخملی خوش تیپم
مامان عسل 
پاسخ
ممنون خاله مهربونم
مامان فریده
22 آبان 93 14:03
اخی الهی چرا مریض شدی جیگر خانوم
مامان عسل 
پاسخ
طبق معمول سرماخوردم خاله جووووووونم
ابجی سجا
22 آبان 93 20:55
تسبیحی بافته ام نه از سنگ! نه از چوب! نه از مروارید! بلور اشک هایم را به نخ کشیده ام تا برایت دعا کنم هر آنچه آرزو داری …
مامان عسل 
پاسخ
زیباستممنون
zakieh
22 آبان 93 22:41
عزيزم هجدهمين ماهگرد تولدت مبارك
مامان عسل 
پاسخ
مرسییییییییی خاله گلومهربونم
مامان الهام
22 آبان 93 23:40
عزیزم 18 ماهگیت و همین طور رویش مرواریدای جدیدت مبارک
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم خاله مهربوونم
مامان السا
24 آبان 93 0:37
هیچ انتظاری از کسی ندارم! و این نشان دهنده قدرت من نیست! مسئله، خستگی از اعتمادهای شکسته است…
مامان عسل 
پاسخ
بعضی دردهامثل چای میمونن باگذشت زمان سردمیشن ولی تلخیش ازبین نمیره...
مامان السا
24 آبان 93 0:38
سلام گلم عسل جون کلاش چقدرخوشگله فداش شم
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم گلمخودت خوبی عزیزم الساجونموببوسش
سما مامان مرسانا
24 آبان 93 10:41
سلام عزيزم ممنون ميشم به منم سربزنيد با افتخار لينك شديد شما هم بلينكين
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتمامیامبافتخارلینکید
♥مرجان مامان آران و باران♥
25 آبان 93 15:41
ماهگردت مبارک عزیزممممم مرواریدای جدیدم مبارک بوسسسسسس
مامان عسل 
پاسخ
ممنووووون خاله گلم بوووس
مامانی
26 آبان 93 12:10