عسل عزیزم نفسمعسل عزیزم نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مهلاعزیزم نفسممهلاعزیزم نفسم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه سن داره

تاتی تاتی عسلم

هنردستی مادرگل ومهربونم(هنرهای دستییییییییییی عسل به سبک دیگه)

1393/7/26 9:36
نویسنده : مامان عسل 
2,120 بازدید
اشتراک گذاری

تابلوفرش پنج تن که مامان مهربونم بادستهای زحمتکش وگرمش بافته مامانی دستت طلاست اینم یه پنج تن دیگه که مادرم ازاین نمونه برای بچه هاش بافت وبه عنوان یادگاری بهمون هدیه داد ممنونم مامان گلم(خدایابه پدرومادراطول عمرباعزت عطاکن تاسایه شان بالای سرفرزندانشان باشداگرهم درقیدحیات نیستندآنهارابیامرز(آمین)............                وحالاااااااااااااااااااااااشیطنتهای عسلیییییییییییییییی      همیشه بایدازلای مبلادرت بیارم الآن هم داری این گلای نابودشده بدست خودتوپرت میکنی اینوراونور......یاصدای منودرمیاری یابابایی یاآجی مهلا....صدای منوکه معلومه دیگه اینم یه نمونه ...صدای بابایی هم که الآن دارم می نویسم خودم خنده ام میگیرهچشمکمیری دستتونگه میداری رودکمه های ال سی دی زمانی که جای حساس فیلم فوووووووووووووتبال اخبار / یاگوشی بابایی رومیگری الوالووووووو میکنی بعدپرت میکنی یه کار دیگه هم که باباخیلی حساسه اینه که میری روی کنترل گوشی وتبلت وامیستی لی لی هووووو میکنی(فدات شم حرس درآوردنت هم شیرینه)وصدای آبجی روهم بادست توکیف کردن خالی کردن جامدادی پاره کردن دفتروکتاب ...اگه همه روبخوام بنویسم یه کتاب میشه عروسکم تاهمینجاکافیه جونمی عمرمیییییییییی دوست دارم بوووووس بوووووووس

نظرات (56)

مامان آنیسا
26 مهر 93 11:23
دست مامان جون هنرمند درد نکنه ... خیلی خوشکلن کلی خندیدم از دست شیطنتای این کوچولوی خوشکل
مامان عسل 
پاسخ
سلام دوست گلم ممنونم بابت حضورونظرت آنیسای خوشگلموببوسش
نیلدوز
26 مهر 93 12:39
فروش انواع عروسک های دستبافت و پاپوش انواع گل های کریستالی انواع کاردستی های نمدی مطابق با سلیقه شما ( جاسویچی، مگنت، گیفت عروسی و سیسمونی و دندونی و تولد، حلقه در، ریسه اسم، کیف موبایل و تبلت و ..... هر چی که شما بخواین) سیسمونی و جهیزیه متفاوت و شیک ما را در اینستاگرام دنبال کنید nildooz
زهرا
26 مهر 93 13:49
واقعا از ديدن عكس عروسك هاي خوشگلتون لذت ميبرم. مخصوصا عكس مهلا جون ايشالا عروس بشه. هر دوشونو ميبوسم
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم دوست بسیارعزیززززززززززززم خوشحالم کردی پیشمون اومدی
نیرا
26 مهر 93 14:28
دست مامان مهربونتون درد نکنه، خدا همیشه نگه دارشون باشه وای از دست این دختر شیطون بانمک، تو بزرگ بشی چی می شی
مامان عسل 
پاسخ
به به سلام نیراجوووووووووووووون خودم خوشحالم کردی عزیزدل سوشیانس خوشتیپموببوسش
زهرا
26 مهر 93 15:53
مرسی عزیزم که بهم سر زدی شما هم وب خیلی قشنگی داری خوشحال میشم که منو به عنوان دوستتون بپذیرید خدا هم پدر و مادر تون براتون حفظ کنه و هم وروجک های نازتونو هر دو شونو از طرف من ببوسید
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزدلم ممنون که پیشمون اومدی باافتخارفراوان لینکت می کنم تابیشتربه هم سربزنیم
مامی آتریسا جون
26 مهر 93 18:02
به مامانتون بگین واقعا دستت طلا؛ خیلی خوشگلن چه یادگاری های باارزشی به شما داده، دستشون درد نکنه عسل خانمی ماشالله شما هم شیطونی ها، اگه با آتریسایی یه جا باشین فکر کنم بترکونین
مامان عسل 
پاسخ
ممنوووووووووووووونم عزیزدلم حتمانظرتون به مامان گلم انتقال می دم ومطمئنم ایشون هم ازشما به خاطرنظرلطفی که داری تشکر میکننفکرنکن مطمئن باش که میترکونن این وروجکایی که من میبینم....آتریسای خوشملموببوسش
معصومه
27 مهر 93 0:30
چه دخمل خوشگلی ماشالله عزیییییییزم ایشالله عروس بشی عسلی . ممنون که نظر دادی بازم بیا خوشحال میشم . عسل خانمی شما هم این قدر آبجی رو اذیت نکن گلم
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم خاله مهربونم چشم حتمابازم میام پیشتونچشم خاله جونیییییییییییییییییی
مامانی آرتینا جان***
27 مهر 93 1:38
دست مامان هنرمندتون درد نکنه خیلی یادگاری قشنگیه بابا بزرگ آرتینا جونم میخواست برای ما تابلو فرش هدیه بده برای تولد آ‌رتینا جان ولی متاسفانه چشماش مشکل پیدا کردن و فعلا نتونسته چیزی ببافه ولی قول داده چشماش که خوب شد یه تابلو هر چند کوچیک برامون ببافه امیدوارم هر چه زودتر مشکلش حل بشه نه بخاطر تابلو بلکه بخاطر سلامتی خودشون البته بدم نمیاد یه یادگاری دستی از بابای هنرمندم داشته باشم راستی گل دختر نیم وجبی صدای کل خونوادرو در آوردی ماشالله به اون زورت همین کارا رو ادامه بده همینه که هست مامانی فرزند سالاریه دیگه
مامان عسل 
پاسخ
سلااااااااااااااااااااااااااااام مامان آرتینای گل ممنون بهمون سرزدی ایشالله که چشمای پدرعزیزت زودترخوب بشه ایشالله که درپناه حق همیشه سلامت باشن داشتن یادگاری اونم ازپدرومادرخیلی باارزشه آره واقعاهم الآن دوره فرزندسالاریه ..تازه همسری میگه شانس آوردی به من نرفته وگرنه بیچاره بودیییییییییی
اتریس
27 مهر 93 9:59
سلام مامانی گل. اگه نی نی خوشگلتو دوست داری شاد
زهرا
27 مهر 93 13:37
سلام گلم لطف داري عزيزم منم شمارو لايك كردم گلم
پروانه
27 مهر 93 18:21
دست مادر جون درد نکنه واقعا خوشگل هستن مثل عسل جون خدا حفظش کنه هزار ماشاله
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم پروانه جونم نظرلطفته گلم
پروانه
27 مهر 93 18:23
عزیزم من هم خیلی دوست دارم با شما اشنا بشم وبلاگتون خیلی عالیه مدتی بود که من اصلا فرصت نمی کردم بیام و مطلب بنویسم ولی سعی خواهم کرد زود زود بیام و از خاطرات د ختر عزیزم که همه امید و ارزوی من هستش برای شما دوستان گلم بنویسم خوشحالم می کنید که با نطرهاتون من رو دوباره دلگرم به نوشتنم کنید
مامان عسل 
پاسخ
منم همینطوردوست گلم باافتخارلینکت کردم تابیشتربه هم سربزنیم
مریم
28 مهر 93 8:10
دست مامان جونت درد نکنه. خیلی قشنگن. دست عسل جونم هم درد نکنه با این شیطنتاش. فداش بشم.
مامان عسل 
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییی مریم جوووون دست عسل واقعاهم دردنکنه خیلی زحمت میکشه دخملم فداش بشم الهی
مامان جون
28 مهر 93 10:27
دست مادر جون درد نکه واقعا خیلی خوشگلن. مبارکتون باشه . من قربون این دختر کوچولوی شیطون بشم بووووووووس
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم خاله گلم خدانکنه خاله جوووووووووووووونم
بابا و مامان
28 مهر 93 12:23
به به عجب هنری داره مامان جونیتون واقعـــــــــــــآ دستش درد نکنه امان از دست فینگیلی ها یه روز خرابکاری نکنن خوابشون نمیگیره (اینا همش شیرینه زندگیه ما خودمون کم حوصله ایم ) میبوسمت عسل خاله
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم عزیزم نظرلطفتهبله ماکه کم حوصله ایم ولی یه جورایی هم شیطونیاشم دوست داریم
ترنم
28 مهر 93 12:32
عجب مامان هنرمندی خدا حفظش کنه دستش هم درد نکنه قربون لی لی هو هو گفتن عسل جون بشم من شیطون بلا
مامان عسل 
پاسخ
مرسیییییییییی خاله گلمخدانکنه خاله جووووووونم
زهرا
28 مهر 93 15:10
لینک شدی عزیزم
دختربهاری
28 مهر 93 19:34
سلام ممنون منم لینکتون کردم
√بهار مامانه برسام
29 مهر 93 16:03
دست مامان عزیز و محترمتون درد نکنه خدا قوت بده به انگشتا و دست هنرمندشون؛اتفاقا مامان بزرگ منم خیلی قالی و فرش بافی دوست دارن و یه دار قالی هم دارن و همیشه مثل مامان گل شما واسه ماها فرش و تابلو فرش و ... میبافن و انصافا فرش بافی خیلی هنر و صبر و حوصله میخواد دستشون درد نکنه
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم بهاررررررررررررم خدامامان بزرگ عزیزتون هم حفظش کنه گلم جون دلم برسامی ببووووووووووووووووووووسش
√بهار مامانه برسام
29 مهر 93 16:06
ای جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونم دخمل ناز میبینم شما هم مثل برسام دکور نمیزاری واسه خونه خوشمل خانومی قربون اون شکل ماهت برم من عسلک قربون اون حرص در آوردنات شم من به خدا این فسقلی ها خیلی ماهن برسامم مثل دخمل ناز شماست هر خرابکاری میکنه به حدی خودش رو لوس و مظلوم میکنه یا به حدی اونکار رو با شیطنت خاصی انجام میده که ما هر بار خواستیم دعواش کنیم خندمون گرفته و جای دعوا کلی قربون صدقه رفتیم خدا عسل زندگی تون رو همیشه شاد و سلامت نگه داره راستی دخمل بزرگتون هم هزارماشالله خیلی خیلی نازه؛خدا حفظش کنه
مامان عسل 
پاسخ
آره به خداکاشکی فقط همینایی که نوشتم بودخطرناکترازهمه کاراش که ازسرش هم نمیفته اینه که میاددرگازوبازمیکنه وروش میشینه بعدتمام وسایل داخلشوشوت میکنه بیرون وبعدهم پامیشه روی درگازوامیسته ودیگه بعدی نداره چون میگیرمش....خلاصه شده فوضول خانوم خونه مافداش بشم من.......بازم ممنونم بهارم بابت حضورگرمت پسملی جیگریتوازطرفم ببوسش
√بهار مامانه برسام
29 مهر 93 16:08
اینم از طرف برسام تقدیم به خاله ی مهربونش: ___________$$$$$$ ______$$$$$$__$$$$$$$$__$$ ____$$____$$$$__$$$$__$$$$ __$$______$$$$$$__$$$$$$$$ __$$____$$$$$$$$__$$$$$$ __$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$ $$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$ $$$$__$$$$$$__$$__$$$$ __$$$$______$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$ _$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$ __$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$ ___$$$$_____________`$$$ ___________________ $$ __________________`$$` ________________$$` _____$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$ _$$$$____$$_$` $$$$$__$$___$$___$$$$ $$$$$$$______`$$_$$$$$$ $$$$__________$$$_____$ $$___________` $$____$$ _____$$$_____$$`___$$$$ ___$$$$$$___$$__$$$$$$ __$$$$$$$$_$$_$$___$$$ _$$$____$$$$_$$__$$$$ __$$_____$$_$$$$$$$ ___$______`$$ ___________$$ ____________$$` ___________`$$ __________$$ _________$$ ________$$
مامان عسل 
پاسخ
جوووووووووووووووووووووووووووووووون دلمی خوشگل خاله فدات بشم الهییییییییی هزارتابوس برای روی ماهت می فرستم[ماچ
بهار مامانه برسام
1 آبان 93 18:24
عزیزم منظورت همین عکس میکی موسیه که تویه نوار آدرس وب برسامی هست؟
مامان عسل 
پاسخ
دقیقاهمونه
بهار مامانه برسام
1 آبان 93 18:28
گلم اگه منظورت اینه هیچ کار خاصی نداره یه کد داره که باید اون کد رو تویه قالبت بزاری
مامان عسل 
پاسخ
توهمون گیررررم
rooze19
1 آبان 93 23:00
فدات بشه خاله دست مامان گلتم دردنکنه
مامان عسل 
پاسخ
مرسیییییییییی خاله ازگل بهتررررررم
مامان السا
1 آبان 93 23:43
__________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'... ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______| ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)ا
مامان عسل 
پاسخ
جوووووووونم مامان الساااااخانوم خوشگل ازطرفمون ببوسش
√بهار مامانه برسام
2 آبان 93 0:13
گل نازم این عکسی که میگی خیلی خیلی راحته و اصلا لازم به ویرایش قالب نیست و خودت به راحتی میتونی تغییرش بدی عزیز دلم از منوی کاربریت یعنی همون کنترل پنل مدیریتت برو تویه تنظیمات وبلاگت؛اولای صفحه بعد از نام و .... ایمیل و منطقه زمانی یک گزینه هست که نوشته عکس وبلاگ و جلوش یک کلید داده که روش نوشته : Browse روی این کلید کلیک کن و از تویه کامپیوترت عکس دلخواهت رو انتخاب کن و ok کن بعد یه Refresh بدی عکست عوض میشه فقط نباید حجم عکسی که انتخاب میکنی زیاد باشه به همین سادگی میتونی عکس ناز گل خوشملت رو عوض کنی اون عکسی که اول بهت گفتم در مقایسه با این سخت تره و باید از قالب و کداش یه کمی سر در بیاری ولی این خیلی خیلی راحته
مامان عسل 
پاسخ
ممنون بهارم برم انجامش بدم ببینم چی میشه مرسی عزیزم
بهار مامانه برسام
2 آبان 93 4:10
فدات شم کامنت های قبلیم ثبت نشده؟ ایراد نداره خوشگلم اگه جای میکی موس میخوای عکس دخملی رو بزاری من مطمئن نیستم میشه عکس گذاشت یا نه چون اگه دیده باشی ما همه حتی معروف ترین سایت ها یک سری آیکن خاصه اگرم بشه گلم باید اول عکست رو تویه همون ابعاد و با همون تعداد پیکسل طراحی کنی بعد در محلی مخصوص که کد عکس رو بهت بده آپلود کنی بعد اون کد رو تویه قالبت بزاری حالا اگه تمام مراحل طراحی عکس و تبدیلش رو انجام دادی و مطمئنی که درست انجام دادی بهم بگو تا راهنماییت کنم چطوری توی قالبت بزاری عزیز دلم که تویه نوار آدرس وبتون عکس دلخواهت بالا بیاد فقط دارم میگما این عکس ها طراحی و آپلودش معمولی نیستا....چرا از عکس ها و آیکون های آماده استفاده نمیکنی؟ راستش من هنوزم مطمئن نیستم بشه عکس رو به این حالت در آورد و تازه اگرم بشه به حدی ریز و نا معلوم در میاد که فکر نکنم اصلا قشنگی داشته باشه به نظر من ( البته ببخش نظر شخصیمه) آیکون های آماده قشنگتر و بهترن عزیز دلم واااااااااااااااااااااااااااااااااااای گلم خدا کنه اینبار درست متوجه شده باشم و شرمندت نشم..........
مامان عسل 
پاسخ
میشه عزیزم میدونم خیلی کوچیکه ولی بازم همونو میخوام دشمنت شرمنده گلم
بهار مامانه برسام
2 آبان 93 5:44
هــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــورا موفق شدم من یه همچین مامانیم گلم آدرس عکست رو بده تا تبدیلش کنم به کد و کد رو بهت بدم و بگم کجای قالبت باید بزاری عزیز دلم همون عکس عسل خوشملی رو که میخوای بدی آپلود کن و بهم بده فقط دارم میگما خیلی ریز میفته الان یه بار وب پس�%8
مامان عسل 
پاسخ
جووووووووووووووووووونم یعنی میشه البته من به توانایی توایمان داشتم که ازت این درخواستوکردم آره میدونم ریزمیشه ولی بازم میخوام آخه من عاشق این عکس عسلم این عکسش سنبل تمام عکسای عسله ممنووووووووووووووووونتم بهارررررررررررررم
بهار مامانه برسام
2 آبان 93 18:37
عزیزم کد رو برات فرستادم و تغییراتی هم که باید تویه قالبت بدی برات کامل نوشتم انجام بده اگه موفق شدی که چه بهتر اگه نه بهت گفتم عزیز دلم کد قالبت رو بده برات بدرستم؛الان بی زحمت خصوصیت رو چک کن
مامان عسل 
پاسخ
بهاااااااااااااارم عزیزم کدی برای من بازنشد من برات کدو توکامنتی برات فرستادم گذاشتم ممنونم عزیزدلم دیروزکل وقتتوبه من اختصاص دادی خیلی شرمندهام ایشالله درست شداین کاریه یادگاری زیباباشه ازطرف خاله بهاربه عسلی من خیلی ممنونتم اگرهم نشه چیزی ازارزش کاریت که برام وقت گذاشتی کم نمیشه فداااااااااااااات برسامی خودموببوووووووووووووسش
الهام مامان سلنا
3 آبان 93 15:57
چه مادر هنرمندی دستشون درد نکنه شیطون بلای خاله ای عزیزمممممممممم
مامان عسل 
پاسخ
ممنووووووووووووونم الهام جووووووووووونمعزییییییییییییییزم سلنای خوشتیپموببوووووووووووس
بهار مامانه برسام
3 آبان 93 21:47
عزیز دلم والا حق داری تا الان نتونستی کدی تویه این قالب بزاری انقدر درهم و برهمه من کلافه شدم اخرشم چیزی رو که باید پیدا نکردم الان دو تا کار میتونی بکنی یکی اینکه بری سراغ طراح اصلی قالب و آدرس عکس عسل خوشمله رو بهش بدی و بگی میخوای تویه آدرس بارت عکس خوشمل عسل باشه تا خودش ببینیه اگه میتونه با این قالب شلوغی که طراحی کرده این کد رو بزاره یا نه راه دومم اینه که یه قالب دیگه برای وب دخملی انتخاب کنی که من فکر میکنم راه دوم بهتر باشه چون همیشه قالب خوب قالبیه که کدهاش مرتب و درست باشن و بشه به راحتی باهاش کار کرد این قالب رو من اصلا نمیدونم خود طراحش میتونه الان باهاش کار کنه یا نه انقدر که درهم و برهمه و بدتر از همه کلافه کنندست من تا حالا کلی قالب ویرایش کردم و تغییرایی تویه قالب ها دادم که این کار در مقابلشون خیلی خیلی سادست و واقعا این اولین باریه که با یه همچین قالبی برخورد کردم شرمندت شدم گلم....بیا وب پسری رو ببین این قالب رو خودم دیروز براش درست کردم و اصلا نه اذیت شدم نه چیزی.... کدهای قالب شما خیلی سرگیجه ست......
مامان عسل 
پاسخ
ببین گلم منم روزاول همینطورموهامومیکندمدیگه چی بگم شکلکادارن میگن(آره یانه)
بهار مامانه برسام
3 آبان 93 21:52
گلم باز دوباره امشب بعد خوابوندن برسام کد رو نگاه میکنم...شایدم برم از طراح قالب بپرسم که لطف کرده و کد اول قالبش رو کجا گذاشته اگه اون کد اصلی رو تویه قالب پیدا میکردم اصلا کاری نداشت فکر کنم خودتم واسه همین نتونستی کد عکس رو تویه قالب قرار بدی چون اصلا سر و ته قالب معلوم نیست به خدا........ الهی....خیلی دلم میخواست کمکت کنم....ولی باز امشبم کد رو زیر و رو میکنم انشاالله که پیدا کنم ولی از من میشنوی قالبت رو عوض کن بخوای من یه قالب خوشمل دخملونه هم سراغ دارم البته 2 تا قالب که اگه خودم دخمل داشتم حتما از این دوتا قالب استفاده میکردم خیلی نانازین سه ستونه هم هستن و خیلی شیکن خواستی بگو تا بهت آدرسشون رو بدم اگه پسندت شد میتونم روی اون قالب ها برات تغییرات دلخواهت رو هم بدم
مامان عسل 
پاسخ
بهااااااااااارم خیلی اذیتت کردم فدات شم فکرکنم کدقالب توی قسمت نظرات جانشده یاناقص برات اومده پایین وبلاگم اسم طراح قالبم هست اونطوراهم به هم ریخته نیست عزیزم حالابازم آدرسایی که گفتیوبرام بفرست برم ببینم چی میشه
گوشی 2 سیمکارته طرح آیفون 5s
4 آبان 93 8:04
گوشی دو سیمکارته طرح آیفون 4S با صفحــــه لمسـی و تـــاچ بســـیار قـــوی به همراه بلوتــوث 2 و قابلیت اتصــال به اینتـــرنــت فقط 164 هزار تومن. برای ما که بچه داریم خیلی خوبه. گرون نیست که دست و دلمون بلرزه بچه هم فکر می کنه آیفونه. مدلای دیگه هم داره ولی من اینو گرفتم با پست آوردن پولش هم همونجا دادم.
مامان عسل 
پاسخ
به اندازه تعدادنفراتمان درمنزل گوشی داریم کافیییییییییییییییییییییست
مامان هستیا
4 آبان 93 10:07
واقعا دست مامان مهربونتون درد نکنه چه تابلوهای خوشگلی. ای عسل شیطون باز داری دست گل به آب میدی
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم عزیزدلمیه کاردیگه که یادگرفته حالاقراره تووبش بزارم اینه که علاقه بسیییییییییییییییییییییییییییییاربسیارشدیدی داره که بامدادرودیواربکشه وااااااااااااااااای همسری هم حسااااااااااااااسنمی دونم چراکارایی میکنه که همسری حساسه خنده ام میگیره دست خودم نیست
ابجی سجا
4 آبان 93 10:14
قربونت عزيزم خيلي دلتنكت بودم
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزم اتفاقابه یادتون بودم گفتم خبری ازتون نیست آخه مابهتون عادت کردیم عزیزای دل خاله
ابجی سجا
4 آبان 93 10:14
مثل هوا در کنار تو ام نه جای کسی را تنگ میکنم نه کسی مرا می بیند
مامان عسل 
پاسخ
چقدرزیبابودعزیزم
مامانی ماهان جون
4 آبان 93 11:50
سلاااااااااااااااااااام دوست جونی،،هزار ماشالله چه دخمل خوشگلی داری،خدا جفت دختراتو برات نگهشون داره و خوشبختشون کنه
مامان عسل 
پاسخ
مرسییییییییییییی عزیزدلمی قربون محبتت روی ماه ماهان جون ببوس
مامانی ماهان جون
4 آبان 93 11:53
به به به،هزار و یک آفرین به دستهای هنرمند و توانمند مادر گرامیتون و به این هنر گرانقدر شون...دستشون طلاااااااااااااا..و دمشون گرم بابت هدیه های به این ارزشمندی
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم شمالطف دارین
مامانی ماهان جون
4 آبان 93 11:55
خدایی تابلوها خیلی خوشگلنننننننننننن.....کاش ایشون مامان منم بودن...تن مادرتون سلامت،روح مادر منم شاد
مامان عسل 
پاسخ
مرسییییییییییی مامان منو فکرکن مامان خودت فرقی نداره خدامادرتم بیامرزه هرچی خاک اونه بقای عمر شما باشه عزیزدلم
مامانی ماهان جون
4 آبان 93 11:56
ای شیطون بلاااااااا تو پشت مبل و روی کنترل و تبلت چیکار میکنی عزیززززززززززززمممممممممم
مامان عسل 
پاسخ
نمیدونم چراخاله فک کنم مزه میده صدای بقیه رودرمیارم کیف میکنم
بهار مامانه برسام
4 آبان 93 21:25
الانم نمیدونم چرا کامل نیومد یه آدرس ایمیل بده تا برات میل کنم کد کامل رو
مامان عسل 
پاسخ
چشم ممنونتم
مامان یاسی
5 آبان 93 0:19
به به چه مادر هنرمندی. عسل جونم تقریبا همسن یاسی منه.
مامان عسل 
پاسخ
مرسیییییییییییییییییییی دوست گلم آره راست میگی دوروزباهم فرق دارن یاسی جونوببوسش
√بهار مامانه برسام
5 آبان 93 7:04
عزیزم کد قالبت رو با عکس عسل جون که خواستی تویه آدرس بارت باشه برات تلگراف زدم.....فقط باز نگاه کن ببین چقدر عکس ریز افتاده ؛البته خودت اینو دوست داشتی و به سلامتی دیگه از این به بعد قالبتون رو با عکس کوچولوی عسل کوچولو باز میکنیم روی ماه دخملای نازت خصوصا عسل خانومی رو ببوس روز خوبی داشته باشی
مامان عسل 
پاسخ
مرسی بهارم خیلی ممنونتم هیچ جوری هم نمیتونم جبران کنم شرمنده برسامی گلموببوسش
Mamani
5 آبان 93 9:49
سلاااااااااااااااام مامان عسل خوبین؟عسل جونم خوبه؟ می بوسمتون عزیزای دلم
مامان عسل 
پاسخ
مرسییییییییی مستانه جون پارساوپوریاروببوس
مامانی ماهان جون
5 آبان 93 10:00
سلاااااااام خانومی،،ممنون گلم، منم با افتخار لینکتون کردم،خوشحالم از آشناییتون،ایشالله دوستای خوبی برا هم باشیمشمام عسل خوشگلو ببوسین
مامان عسل 
پاسخ
سلاااااااااااااااااااام عزیممنم ازآشنایی باشماخوشحالم نباتموببوسحتمادوستای خوبی برای هم میشیم عزیزم
✿نسیم✿
5 آبان 93 21:05
سلام وای چ دختری نازی میای دوس شیم؟؟ من هنو نی نی ندارم
مامان عسل 
پاسخ
حتماعزیزززززززم خوشحال میشممیام پیشت
√بهار مامانه برسام
6 آبان 93 3:06
گلم پس چی شد؟ من فکر میکردم الان وبتون رو باز کنم عکس عسل خوشمله رو تویه آدرس بارت میبینم..!!!! پس چی شد اونهمه تعجیل؟! من امروز اصلا نت نیومدم یعنی خونه نبودم الان اومدم تا رسیدم اولین کارم این بود که بیام ببینم تغییرات رو انجام دادی یا نه.......اشکال نداره حتما کار داشتی یه کامنت هم خصوصی بهت دادم صبح قبل رفتنم روی ماه نازگلای خوشملت رو ببوس تا بعد
مامان عسل 
پاسخ
نه کاری نداشتم یه کم حالم گرفته هست عزیزم
مامان جون
6 آبان 93 8:53
ااااااااااااااااااااااپپپپپپپپپپپپپپمممممممم
مامان عسل 
پاسخ
اوووووومددددددددددم عزییییییییییییییز
مامان انیساکوچولو
6 آبان 93 14:52
مرسی خانومی شماهم لینکید توی مطالب دوستان هم ثبتتون کردم تا از اپ شدنتون باخبر شم
مامان عسل 
پاسخ
عزیزدلم ممنون ازمحبتی که دارییییییییییییی
شهگل
6 آبان 93 22:08
ای جونم فدای شیطونیاش
مامان عسل 
پاسخ
مرسیییییییییی خاله جونمخدانکنه
شایسته
7 آبان 93 11:23
آخ جانم چه عسل نازی. خدا حفظشون کنه دخترای گلتون رو. من عاشق دختر بچه هام. دست مامان عزیزتون و هنرمندتون هم درد نکنه. من جدیدا خیلی تابلو فرش دوست شدم!
مامان عسل 
پاسخ
ممنونم عزیزدلم من خودم هم همینطوراصلاکارهای دست وخیلی دوست دارمبازم پیشمون بیادوست جووووووونی
خاله مریم
7 آبان 93 23:51
سلام ماشالا هزار ماشالا به این دستای هنرمند واین دوتا گل دختر ناز
مامان عسل 
پاسخ
سلام عزیزدلم ممنون شمالطف دارین گلم
مامان فریده
10 آبان 93 11:53
افرین بر تو مامان هنرمند دختر تو هم ماشالا ناز و خوشملهههههههه
✿ارمیتا✿
15 آبان 93 12:42
ممنون که به وب من اومدید ماامان مهربون بازم منتظرتون هستم عسل هم ببوسید از طرف من
مامان عسل 
پاسخ
منم ازشماممنونم عزیزم حتمامیام
Mamani
17 آبان 93 9:25