عسل عزیزم نفسمعسل عزیزم نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مهلاعزیزم نفسممهلاعزیزم نفسم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه سن داره

تاتی تاتی عسلم

دندون درآوردن دختری ومریضی

1393/5/12 11:55
نویسنده : مامان عسل 
469 بازدید
اشتراک گذاری

متحركة لسبونجعسلم مامانی چندروزه به خاطردندون درآوردنت اسهال وتب شدی دکتربردمت نفهمیدبه خاطردندوناته من نمیدونم کی به اینامدرک دکتری میده خلاصه عسلم تواین چندروزتعطیلی حسابی سرماروگرم کردی قربونت بشم دندون هفتمت دراومده مبارک باشه بوس بوس

پسندها (10)

نظرات (8)

آیدا
14 مرداد 93 1:54
سلام گلم منم لینکتون کردم
مامان عسل 
پاسخ
سلام دوست خوبم خوشحالم که باهم دوست شدیم
ترنم
14 مرداد 93 8:49
مروارید هفتم مبارکه خوشگله خاله
مامان عسل 
پاسخ
ممنون خاله جونم امیرمهدی جوجوکوچولو روببوس
مریم مامان دونه برفی
14 مرداد 93 12:17
مرواریدات مبارک خاله جون
مامان عسل 
پاسخ
مرسی خاله گلم
مامان مریم
15 مرداد 93 12:20
خدا گل دخترتو برات حفظ کن عزیزم
مامان عسل 
پاسخ
ممنون دوست خوب وعزیزم
مامی جون نرگس
15 مرداد 93 14:58
هزار ماشاالله به این عسلی عزیزم لینک شدی با افتخار فراوان
مامان عسل 
پاسخ
ممنون دوست خوب وگلم خوشحالم کردی
مامان روژینا
16 مرداد 93 8:49
مبارکه مروارید جدیدت عسل خانومم ایشالا به سلامتی عزیز دلم آره عزیزم کلا دکترا این موضوع رو قبول ندارن که بچه ها به خاطر دندون تب و.... میکنن. ولی تجربه ثابتش کرده خوشحالم کردی بهم سرزدی عزیز دلم با افتخار لینک شدی گلم
مامان عسل 
پاسخ
ممنون دوست گلم خوشحالم کردی که به ماسرزدی ازابرازنظرتم ممنون
مریم
18 مرداد 93 8:58
عسل جونم مبارک باشه. مامان عسل، عسل چند ماهشه؟ می خوام ببینم پسر من کی دندون هفتمش در میاد. راستی از وبت خوشم اومد لینکت کردم . با اجازه
مامان عسل 
پاسخ
سلام دوست جونم ممنون ازنظرت روزشمارسن عسل بالای وبلاگ نشون میده راستی منم باافتخارفراوان لینکت کردم عزیز
دینا
2 شهریور 93 22:22
قربون برم خوشگلم رو. جیگرتو عزیزم یه ماچ آبدارنگاه کن ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممماچ
مامان عسل 
پاسخ
مرسی منم یه بوس نیگامممممممممممممممممممممممممممممماچا