عسل عزیزم نفسمعسل عزیزم نفسم، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
مهلاعزیزم نفسممهلاعزیزم نفسم، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه سن داره

تاتی تاتی عسلم

ﺟﻮﺟﻮﻯ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﻋﺴﻠﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ دارم ﺍﻟﺎﻥ ﻛﻪ ﺷﺪﻯ ﻳﻜﺴﺎﻝ ﻭﺩﻭﻣﺎﻩ ﺭﻭﺯﺑﻪ ﺭﻭﺯ جیگﺮﺗﺮ ﻣﻴﺸﻰ ﺗﻮﻋﺰﻳﺰﺩﻝ ﻣﺎﻣﺎﻥ وباباوا

1393/4/8 8:56
نویسنده : مامان عسل 
409 بازدید
اشتراک گذاری

  عسلم مامانی جدیدن خیلی شیطون شدی یاباید ازتوی کابینتهادربیارمت یاازتوی میزتلوزیون . همیشه هم بایدمواظبت باشم وقتی کانالهای تلوزیون عوض میکنی ال سی دی نندازی خلاصه پاتوقت شده پای تلوزیون niniweblog.comوکابینت ................

پسندها (2)

نظرات (2)

تبادل لينک
9 تیر 93 20:05
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود ----------
مامان عسل 
پاسخ
باسلام به شمادوست عزیزخوشحالم هرروزبه وبلاگم سرمیزنی
تبادل لينک
9 تیر 93 20:37
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود -------ﺳﻠﺎﻡ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺍﺯﻧﻆﺮﺧﻮﺑﺖ ﻣﻦ ﺯﻳﺎﺩﻭﻗﺖ ﻧﻤﻴﻜﻨﻢمﻣﻂﻠﺐ ﺑﻨﻮﻳﺴﻢ ﺍﺧﻪ ﻋﺴﻠﻤﻜﻠﻮﻗﺖ ﻣﻨﻮﺑﺮﻣﻴﻜﻨﻪ ﻭﻟﻰ ﺑﺎﺯﻫﻢ ﻣﻤﻨﻮﻥ ازنظروبازديدت